Brand: Cotton:On
1. Brand DNA/ Guideline Knowledge:
Reading, understanding Brand Guidelines, training for VM/ Leaders once receive new season campaign updated.
Well understanding about floor plan, good skill of problem solving of wall system, group fixture, shopping flow, lighting, mannequin.
2. Execution:
Manage VM materials, fixtures, tools.
Develop visual presentations to increase sales through visual impact.
Working knowledge or current visual merchandising trends and best practices.
Making floor layout for 4 stores in HCM, Nha Trang (updated in 2024) for every monthly campaign and promotions (MSS, BF, EOSS, SUPER SALE...).
Prepare and working with VM Coordinator to execute POSM, understand materials, provide solutions.
Coordinate with Product, Operation, Marketing and Store Leader to discuss and proceed weekly plan.
Align action plan, floor plan with Senior VME and Principal
3. Report analysis:
Ability to analyze sales reports, survey results, propose action plan.
Check performance sales reports and propose action plan weekly.
4. Store check and Execution VM in store:
Store check weekly and update to Senior VME/ VMM.
Supervise and sharing information to VM/ Leaders in store once receive new update.
Reading, understanding Brand Guidelines, training for VM/ Leaders once receive new season campaign updated.
Well understanding about floor plan, good skill of problem solving of wall system, group fixture, shopping flow, lighting, mannequin.
Manage VM materials, fixtures, tools.
Develop visual presentations to increase sales through visual impact.
Working knowledge or current visual merchandising trends and best practices.
Making floor layout for 4 stores in HCM, Nha Trang (updated in 2024) for every monthly campaign and promotions (MSS, BF, EOSS, SUPER SALE...).
Prepare and working with VM Coordinator to execute POSM, understand materials, provide solutions.
Coordinate with Product, Operation, Marketing and Store Leader to discuss and proceed weekly plan.
Align action plan, floor plan with Senior VME and Principal
Ability to analyze sales reports, survey results, propose action plan.
Check performance sales reports and propose action plan weekly.
Store check weekly and update to Senior VME/ VMM.
Supervise and sharing information to VM/ Leaders in store once receive new update.Yêu Cầu Công Việc
Good skill of PP, Excel, Video to report to Principals weekly.
Work in store with high capacity over 10,000 pcs.
High knowledge of VM, standard, color mood, style.
Experience in fashion retail minimum 2 years.
Strong communication and interpersonal skills.
Good English and good attitude.Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Chế độ thưởng
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
CLB thể thao
Được thành lập vào năm 2018, đến nay, Công ty Cổ Phần Công Nghiệp Nikko Việt Nam với thương mại bán chuyên nghiệp, uy tín hàng đầu trên thị trường chuyên cung cấp tất cả các sản phẩm thiết bị vệ sinh, với các dòng sản phẩm: Bồn cầu thông minh, chậu rửa, sen vòi, bồn tắm, gạch ngoại thất, …
Không dừng lại với những thành công của mình, Nikko Việt Nam luôn nằm trong danh sách những cửa hàng bán lẻ sản phẩm xuất sắc nhất Việt Nam. Chúng tôi vinh dự là đơn vị nằm trong top 5 đơn vị bán sản phẩm cao cấp tốt nhất Việt Nam và là 1 trong 3 đơn vị có tốc độ tăng trưởng tốt nhất Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Chính sách BHXH, BHYT và các phúc lợi khác theo quy định của luật lao động.
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động ngoại khóa công ty
- Được hưởng các chế độ đãi ngộ khác.
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 18/10/2018
Mission
Tầm nhìn: NIKKO VN ra đời với tầm nhìn trở thành doanh nghiệp số 1 trên trên thị trường Việt Nam và xây dựng thành công chuỗi sản phẩm - dịch vụ chất lượng cao trong lĩnh vực vật liệu xây dựng.
Sứ mệnh: Sứ mệnh của NIKKO VN là mang đến sản phẩm chất lượng cao, chính hãng của các hãng thiết bị vệ sinh và nội ngoại thất uy tín, chất lượng đỉnh cao của Việt Nam và thế giới cho người tiêu dùng Việt. Nâng tầm giá trị cuộc sống cho người Việt. Trong tương lai NIKKO VN không ngừng mở rộng quy mô phát triển, hướng đến lợi ích tối đa khách hàng, phát huy thế mạnh và phát triển bền vững lâu dài.
Giá trị cốt lõi: Lấy sự chân thành để phát triển bền vững!. “UY TÍN - TÂM ĐỨC - CHẤT LƯỢNG” làm giá trị cốt lõi để phát triển chiến lược lâu dài trong kinh doanh.