Mô tả công việc
***COMPANY INTRODUCTION:
YUJIN VINA Co., Ltd specializes in manufacturing cutlery such as spoons, forks, and knives for European and American brands and handbag metal accessories for luxury brands. The company has been in operation for more than 20 years with three factories in Thu Duc and one new factory in Long An focusing on automation. We are looking for young talented and active employees who are willing to take on new challenges and leadership opportunities to upgrade their career.
***ABOUT YOUR ROLE:
Orientation, unity, team development to bring the highest efficiency in work.
***YOUR RESPONSIBILITIES WILL INCLUDE:
1. For Junior Manager position
- daily communicate with customers
- explore customer information
- discuss with customers' requests, demands or claims
- check and process to take the lable from customer system
- weekly join salesteam meeting
- arrange and join meeting with clients or suppliers
- manage orders
- do production request, book ERP, book GD
- create new EPR code, changing price in ERP, changing turn over between LA and TD turn over in ERP
- price calculate and quotation, make sales contract note,
- arrange shipments
- book & follow inspection
- work closely with production team, purchasing team, QC team, logistic team, suppliers
- chase production's productivity, packing materials
- follow and develop new designs, new production with R&D team
- check samples quality, sample production quality, send samples or documents to customers
- arrange air shipments
- packing photos report to customer
- weekly update shipment on EX-A
- make BOD weekly
- making the commision to customer
- follow and pushing payment
- Scan barcode to customer
2. For Staff position
- Build and maintain partnership with current & new customers.
- Arrange meetings, reply emais, phone calls with customers to identify their needs to
- provide suitable solutions.
- Handle selling activities (Proposal / presentation, sending catalog / sample to customer,
- pricing)
- Make new contract / follow PO / payment / raise on system.
- Follow prodution plan and make sure it meet cusstomer reruirements.
- Check market movement and analyse competitor.
- Keep customer database updated.
- Follow up monthly sales forecast and achieve sale targets.
- Follow ETD, ETA ,CO, Packing List, invoices before delivery.
- ERP input data.
- Check payment status.
- Solving quality complaints.
3. For International Sales Senior Staff
- daily communicate with customers
- explore customer information
- discuss with customers' requests, demands or claims
- check and process to take the lable from customer system
- weekly join salesteam meeting
- arrange and join meeting with clients or suppliers
- manage orders
- do production request, book ERP, book GD
- create new EPR code, changing price in ERP, changing turn over between LA and TD turn over in ERP
- price calculate and quotation, make sales contract note,
- arrange shipments
- book & follow inspection
- work closely with production team, purchasing team, QC team, logistic team, suppliers
- chase production's productivity, packing materials
- follow and develop new designs, new production with R&D team
- check samples quality, sample production quality, send samples or documents to customers
- arrange air shipments
- packing photos report to customer
- weekly update shipment on EX-A
- make BOD weekly
- making the commision to customer
- follow and pushing payment
- Scan barcode to customer
Yêu cầu công việc
- Bachelor degree in Marketing, Business Administration, Economics or related business or commercial discipline. Preferrably international business administration.
- 05years of experience in Sales & Marketing for junior manager and 03 years for staff
- Fluent in English, both spoken and written skills. MS application
- Independent working/strong project management skill
- Negotiattion skills
- Full the job as assigned
- Responsibility to handle and solve problem or complaint from buyers
Quyền lợi được hưởng
- Du Lịch
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Được thành lập vào năm 2018, đến nay, Công ty Cổ Phần Công Nghiệp Nikko Việt Nam với thương mại bán chuyên nghiệp, uy tín hàng đầu trên thị trường chuyên cung cấp tất cả các sản phẩm thiết bị vệ sinh, với các dòng sản phẩm: Bồn cầu thông minh, chậu rửa, sen vòi, bồn tắm, gạch ngoại thất, …
Không dừng lại với những thành công của mình, Nikko Việt Nam luôn nằm trong danh sách những cửa hàng bán lẻ sản phẩm xuất sắc nhất Việt Nam. Chúng tôi vinh dự là đơn vị nằm trong top 5 đơn vị bán sản phẩm cao cấp tốt nhất Việt Nam và là 1 trong 3 đơn vị có tốc độ tăng trưởng tốt nhất Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Chính sách BHXH, BHYT và các phúc lợi khác theo quy định của luật lao động.
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động ngoại khóa công ty
- Được hưởng các chế độ đãi ngộ khác.
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 18/10/2018
Mission
Tầm nhìn: NIKKO VN ra đời với tầm nhìn trở thành doanh nghiệp số 1 trên trên thị trường Việt Nam và xây dựng thành công chuỗi sản phẩm - dịch vụ chất lượng cao trong lĩnh vực vật liệu xây dựng.
Sứ mệnh: Sứ mệnh của NIKKO VN là mang đến sản phẩm chất lượng cao, chính hãng của các hãng thiết bị vệ sinh và nội ngoại thất uy tín, chất lượng đỉnh cao của Việt Nam và thế giới cho người tiêu dùng Việt. Nâng tầm giá trị cuộc sống cho người Việt. Trong tương lai NIKKO VN không ngừng mở rộng quy mô phát triển, hướng đến lợi ích tối đa khách hàng, phát huy thế mạnh và phát triển bền vững lâu dài.
Giá trị cốt lõi: Lấy sự chân thành để phát triển bền vững!. “UY TÍN - TÂM ĐỨC - CHẤT LƯỢNG” làm giá trị cốt lõi để phát triển chiến lược lâu dài trong kinh doanh.