Mô tả công việc
- Develops data and recommends programs to meet clients' needs
- Prepares proposals and contracts that are geared to maximize profit while satisfying client needs
- Uses outside sales calls, prospecting, hotels tours and hosting of clients to solicit new business
- Contacts in-use customers to retain and grow existing business, repeat bookings or referrals to other hotels in Group
- Reviews individual and team goals on a weekly basis; recommends and takes appropriate actions to achieve objectives in key result areas
- Report to DOS / ADOS any complaints, comments or suggestions received from guests or the general public that may improve hotel services and products.
- Conduct market surveys and gather marketing intelligence on competitors to pass on to DOS/ADOS so that he/she is kept well informed of market developments.
- Participate in trade shows and sales promotions assigned by DOS/ADOS.
- Travel to source markets to solicit business and establish and/or develop relationships with key customers and accounts.
- Maintain positive relationships with commercial accounts, and other sources of business for the Group.
- Attend meetings as required / directed by the Director and/or Assistant Director of Sales
- Prepares reports as necessary to improve management decision making and critical evaluation of work activities
- Perform any other duties assigned by Management.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary based on experience and competencies
- Social insurances on full salary
- Dynamic, professional and autonomy working environment
- Special prices policy for Company team-members at hotels that managed by Group
- Variable bonuses such as Public Holiday bonus; Year-end bonus, Incentive scheme
- Extensive career development opportunities with annual performance review and specific career development roadmap based on work delivery and business efficiency
- Business trips opportunities
- Learning & development opportunities
- Teambuilding and engagement activities; Year-end party
- Regular check-ups.
Yêu cầu công việc
- Graduate in Hospitality, Business Management or relevant major.
- Minimum 3 years hotel sales experience
- Good computer skills
- Sense of confidence to achieve results in the negotiation process.
- Excellent communication skills
- Fluent English communication
- Be able to travel for business.
Yêu cầu hồ sơ
Được thành lập vào năm 2018, đến nay, Công ty Cổ Phần Công Nghiệp Nikko Việt Nam với thương mại bán chuyên nghiệp, uy tín hàng đầu trên thị trường chuyên cung cấp tất cả các sản phẩm thiết bị vệ sinh, với các dòng sản phẩm: Bồn cầu thông minh, chậu rửa, sen vòi, bồn tắm, gạch ngoại thất, …
Không dừng lại với những thành công của mình, Nikko Việt Nam luôn nằm trong danh sách những cửa hàng bán lẻ sản phẩm xuất sắc nhất Việt Nam. Chúng tôi vinh dự là đơn vị nằm trong top 5 đơn vị bán sản phẩm cao cấp tốt nhất Việt Nam và là 1 trong 3 đơn vị có tốc độ tăng trưởng tốt nhất Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Chính sách BHXH, BHYT và các phúc lợi khác theo quy định của luật lao động.
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động ngoại khóa công ty
- Được hưởng các chế độ đãi ngộ khác.
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 18/10/2018
Mission
Tầm nhìn: NIKKO VN ra đời với tầm nhìn trở thành doanh nghiệp số 1 trên trên thị trường Việt Nam và xây dựng thành công chuỗi sản phẩm - dịch vụ chất lượng cao trong lĩnh vực vật liệu xây dựng.
Sứ mệnh: Sứ mệnh của NIKKO VN là mang đến sản phẩm chất lượng cao, chính hãng của các hãng thiết bị vệ sinh và nội ngoại thất uy tín, chất lượng đỉnh cao của Việt Nam và thế giới cho người tiêu dùng Việt. Nâng tầm giá trị cuộc sống cho người Việt. Trong tương lai NIKKO VN không ngừng mở rộng quy mô phát triển, hướng đến lợi ích tối đa khách hàng, phát huy thế mạnh và phát triển bền vững lâu dài.
Giá trị cốt lõi: Lấy sự chân thành để phát triển bền vững!. “UY TÍN - TÂM ĐỨC - CHẤT LƯỢNG” làm giá trị cốt lõi để phát triển chiến lược lâu dài trong kinh doanh.