Mô tả công việc
• Greet guests as they enter the restaurant and usher them to their table.
• Present menu and assist them on their orders by answering their inquires about food and beverage items
the menu and offer suggestion and recommendation.
• Maintain an up-to-date knowledge of the menu and daily specials.
• Take orders accurately including orders with special requests.
• Deliver and serve food at tables.
• Monitor guests' needs and promptly handle requests and provide assistance.
• Maintain table setting by clearing courses as completed, replacing utensils, refreshing water glasses, dealing with spills etc.
• Comply with SOP, workplace safety, health and hygiene policies and procedures.
• Responsible for accurate billing and entering of charges into the POS system.
• Assist in functions and events set-up.
• Any other duties as assigned
Quyền lợi được hưởng
2. 5 ngày làm việc theo quy định & 2 ngày nghỉ tuần
3. Đồng phục và 2 bữa ăn/ca làm việc
4. Cơ hội phát triển nghề nghiệp tại Tập đoàn khách sạn cao cấp và sang trọng nhất thế giới
5. BHXH theo Luật
6. Giảm giá phòng và giảm giá ẩm thực tại khách sạn Marriott
Yêu cầu công việc
Ability to interact with customers, colleagues.
Problem solving, reasoning, motivating, organizational.
Communication English.
Yêu cầu hồ sơ
- Ứng tuyển trực tiếp trên Hoteljob
- 02835209999 (Ext: 4305)
Địa Ốc An Thịnh Phát trụ sở chính tại 112 huỳnh văn lũy , với quy mô hiện tại 200 đến 300 nhân viên .
Công Ty mong muốn phát triển thêm chi nhánh tạ 19 nguyễn văn tiết , chúng tôi cần tuyển nhân sự cùng nhau phát triển .
Tầm nhìn
Là thương hiệu Bất Động Sản hàng đầu Bình Dương, khu vực Đông Nam Bộ mang lợi ích tốt nhất cho khách hàng.
Sứ mệnh
Cung cấp sản phẩm chất lượng, dịch vụ tốt nhất, chính sách ưu đãi giúp khách hàng và nhà đầu tư sở hữu được sản phẩm đẹp, có giá trị lợi nhuận cao. Chung tay vào các hoạt động thiện nguyên mang lại giá trị tốt đẹp cho xã hội