Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
- Making PR/PO/Price comparison & release PO to SUBCON
- Work with TECH to stick contract out for order at SUB & remove as need.
- Work with PUR, Superior for sourcing new SUB & make contract for SUB.
- Daily check, follow up & solve own task pending.
- Update SUBCON paper works (PR/PO/Pricing/ Contract/ receipt/ deposit request…etc…) into VRF-internal folder.
- Establishing capacity with individual suppliers based on the annual budget and monthly targets.
- Providing a full assessment of existing sub-contractors, identifying strengths and weaknesses with an action plan for each.
- To ensure suppliers are at full capacity and notify management when capacities are low.
- Being a communication channels between company’s inquiries & Sub-Con.
- Detail the work carried out in relation to pricing. PO
- Check with related people/Dept. to push for drawing, sample, template, quality standard, product information needed to SUBCON for asking quote..
- Work with TECH/ACC to check, upload SUBCON BOM for price comparison
- To arrange and conduct hand-over meetings when there is a need to review things relating to pricing, PO.
- Weekly & Daily planning of Work Order/PR/PO releases to SUBCON
- Planning, organizing and coordinating Internal, External to meet the dead line, timeline of pricing, PR/PO/Payment request.
- Setting up the priorities and completing the tasks
- Contributing idea to improve and develop company.
- Report weekly & monthly on each sub-contractor relating to pending issues.
- Supporting team, others Department and contributing to company’s Vision.
Yêu Cầu Công Việc
- Academic or professionally trained about management or technical.
- Knowledgeable about furniture making processes
- At least 2 year experience in a similar position
- Strong IT skills in Microsoft Office.
- Excellent management skill (planning, organizing, staffing, leading, controlling)
- Good in communication skill, negotiation skill and problem solving skill
- Professional working manner and attitude, confident, mature and authoritative.
- An honest and diligent character and be devoted to work.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 25 - 30
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần Đầu tư thương mại và Dịch vụ Quốc tế (ILS) được thành lập từ tháng 4 năm 1980 ban đầu là doanh nghiệp Nhà nước trực thuộc UBND Thành phố Hà Nội.
Năm 2016, Công ty chuyển sang mô hình Công ty CP theo Quyết định số 6955/QĐ-UBND của UBND Thành phố Hà Nội.
Với 40 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực cung cấp chuỗi giải pháp hậu cần LOGISTICS, cung ứng NHÂN LỰC và hoạt động THƯƠNG MẠI ĐẦU TƯ, Công ty Cổ phần Đầu tư thương mại và Dịch vụ quốc tế (ILS) luôn không ngừng nỗ lực nâng cao năng lực, chất lượng dịch vụ và mở rộng quy mô nhằm đem lại sự hài lòng tối đa cho khách hàng thông qua chất lượng dịch vụ và giá trị gia tăng lớn nhất.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH theo quy định
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- Công ty Cổ phần Đầu tư thương mại và Dịch vụ Quốc tế (ILS) được thành lập từ tháng 4 năm 1980 ban đầu là doanh nghiệp Nhà nước trực thuộc UBND Thành phố Hà Nội.
Mission
Tầm nhìn
Thiết lập mạng lưới hoạt động hiệu quả với công nghệ quản lý tiên tiến, hạ tầng đồng bộ. ILS hướng tới vị thế doanh nghiệp dẫn đầu về dịch vụ Logistics tích hợp tiêu chuẩn quốc tế tại Việt Nam và là đối tác chiến lược của khách hàng trong và ngoài nước
Sứ mệnh
Phát triển ngành dịch vụ Logistics, góp phần thúc đẩy nền kinh tế tri thức và cách mạng công nghệ 4.0 – nền kinh tế chia sẻ tại Việt Nam, tạo điều kiện cho các doanh nghiệp Việt Nam và quốc tế tiếp cận thị trường hiệu quả và bền vững.