Việc làm INTERSERCO

Cập nhật 02/07/2024 11:03
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Thương Mại Và Dịch Vụ Quốc Tế
Project Management Executive
INTERSERCO
3 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 28/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 21/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

1. Licensing management

  • Research, seek for management’s approval and contract with vendors for planning approval, construction permit, environment protection license.
  • Coordinate with vendors to apply for planning approval, LURC, Investment license, construction permit, construction drawings, firefighting appraisal and completion acceptance, environment protection license.
  • Being contact window between company and authorities.
  • Liasing with other teams to complete the project.

2. Project planning and execution:

  • Discuss with the BOD about the development orientation of upcoming projects (Location, Form (independent or joint venture,...), capacity, expected progress, authorities contact point, ...);
  • Building initial project information proposal;
  • Creating a Master Schedule/General Plan, which includes specific work items (divided into different phases of the development of a project);
  • Ensure a logical plan, full of necessary items, outlining the resources and costs allocated in the project.

3. Project stakeholder management and resource management:

  • Coordinating company resources as well as external contacts (Government agencies; Consulting services; ...) to meet the requirements set out in the project development stage;
  • Communicating with upper management to develop the strategic program and project goals/progress;
  • Management of project resources to meet project milestones;
  • Align the various teams/team members’ expectations and deliverables to the needs of the project;
  • Report weekly to BOD on the progress of the project;
  • Handle arising incidents (if any) that occur during the project development phase;
  • The PM needs to be the central contact person, helping the parties understand the information and requirements of each stage in the project, and ensuring the project progress smoothly.

4. Manage project budget, schedule and quality:

  • PM should always closely follow up to ensure the project is on schedule, completed within the intended time and budget;
  • Monitor budget spending, ensure optimal spending resources or detect early signs of budget waste and promptly handle them.

5. Managing project risks and conflicts:

  • If there is a problem that needs to be changed in the project, then the PM needs to be the main handler, then the PM will work with the leader, customers and team members to finally make the decision to resolve;
  • Perform other related tasks as directed by BOD...

Yêu Cầu Công Việc

  • Familiar with CAD/3D design software.
  • Proficient English skills, both written and spoken
  • Fast learner, Independence, passion for Project Management
  • Strong research and organizational skills.
  • Strong negotiation and communication skills
  • Good time and task management skills.
  • Have excellent planning and reporting skills.
  • Outstanding problem-solving, and analytical/ observation skills.
  • Self-motivated with a results-driven approach
  • Aptitude in delivering attractive presentations
  • Exceptional Knowledge of excellent project management, including estimating, planning, organizing and leading.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
2 nd Master Building 41 -43 Tran Cao Van street, ward 6, dist 3

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Giới tính: Nam
  • Thời gian thử việc: 60 ngày
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Phúc lợi:

    Premium Private Health Insurance (Bao Viet Insurance)
    13th-month salary
    KPI bonus (based on business performance)
    Regular training, company team building, birthday - holiday bonus, happy hour
    Yearly salary review
    Annual health check-up
    Other welfare is in accordance with Vietnam labor regulations

  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Số 17 Phạm Hùng, phường Mỹ Đình 2, quận Nam Từ Liêm

Công ty Cổ phần Đầu tư thương mại và Dịch vụ Quốc tế (ILS) được thành lập từ tháng 4 năm 1980 ban đầu là doanh nghiệp Nhà nước trực thuộc UBND Thành phố Hà Nội.

Năm 2016, Công ty chuyển sang mô hình Công ty CP theo Quyết định số 6955/QĐ-UBND của UBND Thành phố Hà Nội.

Với 40 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực cung cấp chuỗi giải pháp hậu cần LOGISTICS, cung ứng NHÂN LỰC và hoạt động THƯƠNG MẠI ĐẦU TƯ, Công ty Cổ phần Đầu tư thương mại và Dịch vụ quốc tế (ILS) luôn không ngừng nỗ lực nâng cao năng lực, chất lượng dịch vụ và mở rộng quy mô nhằm đem lại sự hài lòng tối đa cho khách hàng thông qua chất lượng dịch vụ và giá trị gia tăng lớn nhất.

Chính sách bảo hiểm

  • Đóng BHXH theo quy định

Các hoạt động ngoại khóa

  • Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..

Lịch sử thành lập

  • Công ty Cổ phần Đầu tư thương mại và Dịch vụ Quốc tế (ILS) được thành lập từ tháng 4 năm 1980 ban đầu là doanh nghiệp Nhà nước trực thuộc UBND Thành phố Hà Nội.

Mission

Tầm nhìn

Thiết lập mạng lưới hoạt động hiệu quả với công nghệ quản lý tiên tiến, hạ tầng đồng bộ. ILS hướng tới vị thế doanh nghiệp dẫn đầu về dịch vụ Logistics tích hợp tiêu chuẩn quốc tế tại Việt Nam và là đối tác chiến lược của khách hàng trong và ngoài nước

Sứ mệnh

Phát triển ngành dịch vụ Logistics, góp phần thúc đẩy nền kinh tế tri thức và cách mạng công nghệ 4.0 – nền kinh tế chia sẻ tại Việt Nam, tạo điều kiện cho các doanh nghiệp Việt Nam và quốc tế tiếp cận thị trường hiệu quả và bền vững.

Những nghề phổ biến tại INTERSERCO

Bạn làm việc tại INTERSERCO? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo INTERSERCO

INTERSERCO

Click để đánh giá