1 2024-12-31
Apply Now
Responsibilities
- Facilitate Scrum ceremonies: Lead core Scrum ceremonies with precision, ensuring they are effective and contribute to the team's agility and delivery momentum.
- Promote product empowerment: Guide the team towards a product-centric approach, ensuring collective ownership and decision-making, avoiding dependency on single points of failure.
- Align focus with strategy: Ensure the team's efforts are strategically aligned with the product and engineering goals, focusing on the most impactful problems.
- Guide OKRs: Align user stories with Objectives and Key Results (OKRs), ensuring the team's work directly contributes to broader organizational objectives.
- Boost collaboration: Serve as a linchpin for team collaboration, leveraging tools and practices that enable seamless teamwork across geographical boundaries.
- Co-create deliverables: Lead the collaborative development of user stories and epics ensuring engagement from all team members and stakeholders for rich feature descriptions.
- Enhance communication: Establish robust communication channels for clear, effective interaction between the team in Vietnam and stakeholders in Australia, ensuring no information is lost in translation.
- Manage dependencies: Identify and manage dependencies between tasks and teams efficiently, ensuring optimal flow.
- Resolve impediments: Actively work with the team to identify and remove obstacles, facilitating a clear path to success.
- Sustain delivery pace: Work with the team to maintain a predictable, sustainable pace of delivery, balancing workload and quality.
- Maintain Jira hygiene: Oversee Jira system hygiene, ensuring it's well-organized and up to date, facilitating smooth project tracking and management.
- 4+ years experience as a Scrum Master with a strong focus on Agile principles.
- Exceptional communicator, bridging teams and stakeholders, effective in remote settings.
- Facilitates strong team and inter-team collaboration, enhancing teamwork.
- Skilled problem-solver, swiftly identifying and addressing team impediments.
- Adapts to changing priorities and needs, maintaining team focus.
- Promotes a product-focused team approach, aligning with vision and value.
- Demonstrated leadership, guiding Agile journeys, and fostering continuous improvement.
- Attractive salary based on your performance.
- Annual 13th month salary.
- Dedication bonus will be paid once a year.
- Premium healthcare insurance, Annual health checks up.
- Hybrid working (1-day WFH per week).
- Breakfast are available at office in early morning and snack in late afternoon.
- Team building allowance.
- Annual Company team building trip.
- Clubs (Football, Badminton, Biking, Running, Chess, Music band).
- Exclusive training programs for all staff in technical, soft skills and process.
- English class.
- Technical clubs.
- Marriage allowance, having newborn baby allowance, bereavement allowance.
Công ty Cổ phần Đầu tư thương mại và Dịch vụ Quốc tế (ILS) được thành lập từ tháng 4 năm 1980 ban đầu là doanh nghiệp Nhà nước trực thuộc UBND Thành phố Hà Nội.
Năm 2016, Công ty chuyển sang mô hình Công ty CP theo Quyết định số 6955/QĐ-UBND của UBND Thành phố Hà Nội.
Với 40 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực cung cấp chuỗi giải pháp hậu cần LOGISTICS, cung ứng NHÂN LỰC và hoạt động THƯƠNG MẠI ĐẦU TƯ, Công ty Cổ phần Đầu tư thương mại và Dịch vụ quốc tế (ILS) luôn không ngừng nỗ lực nâng cao năng lực, chất lượng dịch vụ và mở rộng quy mô nhằm đem lại sự hài lòng tối đa cho khách hàng thông qua chất lượng dịch vụ và giá trị gia tăng lớn nhất.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH theo quy định
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- Công ty Cổ phần Đầu tư thương mại và Dịch vụ Quốc tế (ILS) được thành lập từ tháng 4 năm 1980 ban đầu là doanh nghiệp Nhà nước trực thuộc UBND Thành phố Hà Nội.
Mission
Tầm nhìn
Thiết lập mạng lưới hoạt động hiệu quả với công nghệ quản lý tiên tiến, hạ tầng đồng bộ. ILS hướng tới vị thế doanh nghiệp dẫn đầu về dịch vụ Logistics tích hợp tiêu chuẩn quốc tế tại Việt Nam và là đối tác chiến lược của khách hàng trong và ngoài nước
Sứ mệnh
Phát triển ngành dịch vụ Logistics, góp phần thúc đẩy nền kinh tế tri thức và cách mạng công nghệ 4.0 – nền kinh tế chia sẻ tại Việt Nam, tạo điều kiện cho các doanh nghiệp Việt Nam và quốc tế tiếp cận thị trường hiệu quả và bền vững.