WHAT YOU'LL BE RESPONSIBLE FOR:
Take role PM of team 7 members and SM in customer view
The candidate should be the Scrum Master (SCRUM/LeSS) for the team, leading the activities of
grooming and maintaining the product backlog.
This candidate is more emphasis on soft skills and meeting facilitation, driving to resolution rather than
on technical skills
Risk management skills.
Contribute to backlog management, prioritization within the team.
Prepare user stories to agree with team and Product Owner.
Contribute towards release planning and release signoffs.
Adhere to organizational guidelines and process.
Technical background is nice to have, good knowledge of Banking is an advantage.
Facilitating discussion, decision making, and conflict resolution when discussing issues across squads.
Possess strong problem solving, analytical skills with an ability to handle multiple tasks & prioritize
accordingly.
Demonstrated ability to effectively communicate, troubleshoot, and problem.
Strong interpersonal & negotiation skills in dealing with multiple stakeholders.
Must be flexible, adaptable, and can work in a fast-paced changing environment.
Analytical and conceptual thinking skills.
Excellent documentation skills.
JOB QUALIFICATIONS
Fluency in English is required (nice to have Japanese, Chinese, French...)
A bachelor’s degree in Computer Science or related. PMP or an equivalent Agile (SCRUM, LeSS)
certification would be considered an asset.
At least 3 years’ experience in a Project Manager or Program Manager role
Possess excellent verbal and written communication skills.
Familiar with MS Project, JIRA/Confluence for dashboards, boards configuration, burndown, and
similar tools
Applicable knowledge of the technologies used by the team.
Good skills and knowledge of servant leadership, facilitation, situational awareness, conflict resolution,
continual improvement, empowerment, and increasing transparency.
Knowledge of various well-documented patterns and techniques for project management.
A proven record of leading and supporting
Công ty Cổ phần Đầu tư thương mại và Dịch vụ Quốc tế (ILS) được thành lập từ tháng 4 năm 1980 ban đầu là doanh nghiệp Nhà nước trực thuộc UBND Thành phố Hà Nội.
Năm 2016, Công ty chuyển sang mô hình Công ty CP theo Quyết định số 6955/QĐ-UBND của UBND Thành phố Hà Nội.
Với 40 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực cung cấp chuỗi giải pháp hậu cần LOGISTICS, cung ứng NHÂN LỰC và hoạt động THƯƠNG MẠI ĐẦU TƯ, Công ty Cổ phần Đầu tư thương mại và Dịch vụ quốc tế (ILS) luôn không ngừng nỗ lực nâng cao năng lực, chất lượng dịch vụ và mở rộng quy mô nhằm đem lại sự hài lòng tối đa cho khách hàng thông qua chất lượng dịch vụ và giá trị gia tăng lớn nhất.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH theo quy định
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- Công ty Cổ phần Đầu tư thương mại và Dịch vụ Quốc tế (ILS) được thành lập từ tháng 4 năm 1980 ban đầu là doanh nghiệp Nhà nước trực thuộc UBND Thành phố Hà Nội.
Mission
Tầm nhìn
Thiết lập mạng lưới hoạt động hiệu quả với công nghệ quản lý tiên tiến, hạ tầng đồng bộ. ILS hướng tới vị thế doanh nghiệp dẫn đầu về dịch vụ Logistics tích hợp tiêu chuẩn quốc tế tại Việt Nam và là đối tác chiến lược của khách hàng trong và ngoài nước
Sứ mệnh
Phát triển ngành dịch vụ Logistics, góp phần thúc đẩy nền kinh tế tri thức và cách mạng công nghệ 4.0 – nền kinh tế chia sẻ tại Việt Nam, tạo điều kiện cho các doanh nghiệp Việt Nam và quốc tế tiếp cận thị trường hiệu quả và bền vững.