Việc làm INTERSERCO

Cập nhật 02/07/2024 11:03
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Thương Mại Và Dịch Vụ Quốc Tế
[Hcm] Công Ty Innotech Vietnam Tuyển Dụng Quản Lý Dự Án Kỹ Thuật Viên Full-Time 2024
INTERSERCO
3 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 17/01/2025
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

Job Description
We are seeking an experienced Technical Project Manager for our software applications. You will be responsible for managing the end-to-end lifecycle of multiple projects, ensuring timely delivery, quality, and customer satisfaction.
Key Responsibilities:
Customer Interaction: Collaborate directly with customers to clarify

Yêu cầu công việc

, develop project plans, and manage project progress.
Project Management: Oversee multiple projects across all management phases, including initiation, planning, execution, monitoring, control, and closure.
Quality Assurance: Ensure adherence to software development standards, practices, and quality control throughout the project lifecycle.
Team Coordination: Work with the Vietnamese team and negotiate with other teams to ensure projects meet deadlines and maintain quality.
Leadership: Lead and motivate the development team. Provide feedback, mentoring, and professional development support.
Product Management: Lead the team in design methods, risk management, and product backlog management.
Problem Solving: Identify and resolve project risks, issues, and conflicts to ensure successful project outcomes.
REQUIREMENTS
Requirements
Must Have:
Experience: At least 8 years in project management/team management with a strong technical background.
Technical Knowledge: Previous experience as a technical lead is a plus. Experience in fixed-price projects and working with the US market.
Project Management: Strong knowledge of project management practices (budgeting, planning, monitoring, control, quality management, and communication).
Methodology Expertise: Proficient in Scrum methodology (Scrum Master certification is a plus).
Leadership Skills: Strong communication, collaboration, conflict resolution, and leadership skills.
Problem-Solving: Proven ability to solve problems creatively with excellent analytical and interpersonal skills.
Communication: Strong English communication skills are required.
Customer-Focused: Ability to lead discussions related to products/applications/modules/teams.
Nice to Have:
Additional Methodologies: Experience with Agile, XP, LEAN, and DevOps.
Tools: Jira/Confluence experience is preferred.
Technical Experience: Experience with programming languages and frameworks like React Native, ReactJS, Java Spring, or NodeJS.
International Experience: International education and/or experience working abroad is a plus.
Scrum Certifications: CSM, PSM, CSP, PSM II.
Coaching: Ability to mentor and train less senior colleagues.
BENEFITS
Our

Quyền lợi được hưởng

:
13th-Month Salary: Based on the actual time worked at INNOTECH.
Commission/Bonus: Project-related commissions/bonuses.
Healthcare Insurance: PVI Healthcare for all employees and their families.
Gifts: Mooncake and Tet gifts.
Team Building: Quarterly team-building budget & project kickoff events.
Personal Gifts: Wedding/Newborn allowance (up to 2,000,000 VND).
Childcare: Vaccine reimbursement for babies (0-36 months, up to 3,000,000 VND/year).
Work Tools: Laptop and extra high-definition screens provided.
Bonuses: Profit and performance-based bonus plans.
Referral Bonus: 2,000,000 - 10,000,000 VND (depending on role/level).
HOW TO APPLY
Submit your application via the APPLY NOW button below.
Deadline: 23:59 31/12/2024
Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.
APPLY NOW
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Số 17 Phạm Hùng, phường Mỹ Đình 2, quận Nam Từ Liêm

Công ty Cổ phần Đầu tư thương mại và Dịch vụ Quốc tế (ILS) được thành lập từ tháng 4 năm 1980 ban đầu là doanh nghiệp Nhà nước trực thuộc UBND Thành phố Hà Nội.

Năm 2016, Công ty chuyển sang mô hình Công ty CP theo Quyết định số 6955/QĐ-UBND của UBND Thành phố Hà Nội.

Với 40 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực cung cấp chuỗi giải pháp hậu cần LOGISTICS, cung ứng NHÂN LỰC và hoạt động THƯƠNG MẠI ĐẦU TƯ, Công ty Cổ phần Đầu tư thương mại và Dịch vụ quốc tế (ILS) luôn không ngừng nỗ lực nâng cao năng lực, chất lượng dịch vụ và mở rộng quy mô nhằm đem lại sự hài lòng tối đa cho khách hàng thông qua chất lượng dịch vụ và giá trị gia tăng lớn nhất.

Chính sách bảo hiểm

  • Đóng BHXH theo quy định

Các hoạt động ngoại khóa

  • Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..

Lịch sử thành lập

  • Công ty Cổ phần Đầu tư thương mại và Dịch vụ Quốc tế (ILS) được thành lập từ tháng 4 năm 1980 ban đầu là doanh nghiệp Nhà nước trực thuộc UBND Thành phố Hà Nội.

Mission

Tầm nhìn

Thiết lập mạng lưới hoạt động hiệu quả với công nghệ quản lý tiên tiến, hạ tầng đồng bộ. ILS hướng tới vị thế doanh nghiệp dẫn đầu về dịch vụ Logistics tích hợp tiêu chuẩn quốc tế tại Việt Nam và là đối tác chiến lược của khách hàng trong và ngoài nước

Sứ mệnh

Phát triển ngành dịch vụ Logistics, góp phần thúc đẩy nền kinh tế tri thức và cách mạng công nghệ 4.0 – nền kinh tế chia sẻ tại Việt Nam, tạo điều kiện cho các doanh nghiệp Việt Nam và quốc tế tiếp cận thị trường hiệu quả và bền vững.

Những nghề phổ biến tại INTERSERCO

Bạn làm việc tại INTERSERCO? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo INTERSERCO

INTERSERCO

Click để đánh giá