Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Manage/Execute Trade Marketing activities such as:
- Visibility
- Activation
- Promotion
- PG In line
- Channel development
- Planning/Tracking budget for all activities.
- Optimize all execution at best performance.
- Balance local sales requirement with brand/event activation strategy.
- Coordinate with Brands / MTO for activation management.
- Develop and oversee all POSM items in MT channel to ensure perfect visibility at stores and sales force to execute the most efficient. In charge of in-store POSM design, briefing POSM/ Activation team for production and installation in store
- Organize internal networking sessions (D-days, Sale Brief). Support marketing team in launch/ re-launch and consumer promotion activities
· Update competitors activities and provide feedback of all competitive activity to propose sales program.
· Coordinate with Brands / MTO / MTP for activation/activities management
· Post evaluation MT activities big campaign
· Able analyze promotion/ activities both Wipro/ competitor in market to provide activities for MT. Tracking execution in MT market: promotion, on post, booth activation.
Yêu Cầu Công Việc
- University degree in Economics, Marketing or Business Management.
- Having experience with Personal Care/Home Care is an advantage
- At least 2 years working experience in MT Trade Marketing.
- Innovative thinking & Flexibility
- Good analytical, interpersonal and negotiation skills.
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Được thành lập vào 12/02/2005 với tên đầy đủ là Công ty Cổ phần Đầu tư Thương mại XNK THT Việt Nam.. Trải qua nhiều năm tạo dựng và phát triển, THT Việt Nam đã và đang trở thành một thương hiệu hàng đầu về sản xuất và phân phối hàng tiêu dùng Thái Lan chất lượng cao tại thị trường Việt Nam với các nhãn hàng nổi tiếng như: Carefor, Sanzoft, Daiwa, Kolbadent, Elegance,...
Với chiến lược lấy khách hàng làm trung tâm, lấy nguồn nhân lực chất lương làm cốt lõi. THT Việt Nam đã, đang và sẽ không ngừng nghiên cứu, phát triển thêm nhiều sản phẩm ứng dụng công nghệ mới để đảm bảo cung cấp các sản phẩm và dịch vụ tốt nhất đến khách hàng. Mục tiêu của THT Việt Nam là trở thành thương hiệu yêu thích của mọi gia đình Việt Nam, trở thành nhà sản xuất và phân phối hàng đầu với các sản phẩm tiêu dùng thiết yếu chất lượng cao phục vụ cho mọi gia đình Việt Nam và xuất khẩu đi các nước trên thế giới.