Ẩm thực Bình An

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Nhà hàng / Khách sạn
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Ẩm thực Bình An

Marketing/ Truyền thông
Hành chính
Tài chính - Kế toán
Dịch vụ khách hàng
Nghệ thuật - Thiết kế
Quản lý sản phẩm & dự án
Buôn bán/ Kinh doanh
Kỹ thuật

Việc làm Ẩm thực Bình An

Cập nhật 12/12/2024 21:15
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ VÀ DỊCH VỤ ẨM THỰC BÌNH AN
{Pullman Hai Phong}Talent & Culture Supervisor/Giám sát Nhân tài & Văn hóa
Ẩm thực Bình An
93 việc làm 8 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng Ca/ Giám Sát
Ngày đăng tuyển: 30/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Ngô Quyền - Hải Phòng

Mô tả công việc

*Job Purpose

This position is responsible for the smooth running of the Talent & Culture function within the hotel ensuring best practice is followed at all times. Providing support and guidance to Heads of Department in service standards and oversee the training function in the property.

*Human Resources Management

  • Monitor present and future trends in the local labor situation, social legislation and make recommendations to the management
  • Ensure that all employees comply with the hotel policies and procedures as well as government regulations pertaining to employment practice
  • Investigate and review all disciplinary actions to ensure the actions are complying with the labor law, hotel rules and regulations. Discuss with department heads an appropriate action and recommend the final results in consultation with the Director of Talent & Culture
  • Maintain a good working relations with all departments and all professional external contacts

*Benefit management

  • In charge of payroll management and monthly salary calculation
  • Manage insurance payment for all employees in hotel
  • Ensure that all employees' benefit package comply with hotel policies as well as government's guidelines.

*Recruitment

Conduct recruitment with levels assigned

Maintain good working relationships and partnerships with recruitment agencies / sources

*Team Management

  • Identify and develop team members with potential
  • Constantly monitor team members performance, attitude and degree of professionalism
  • Develop, conduct maintain all staff training programs for team members, focusing on their development needs, providing them with new skills to meet the changing needs of the business

*Other Responsibilities

  • Attend all briefings, meetings and trainings as assigned by management
  • Maintain a high standard of personal appearance and hygiene at all times
  • Be aware of the hotel fire & life safety/emergency procedures
  • Perform other reasonable duties assigned by the assigned by the Management

*Main Complexity/Critical issues in the Job

  • To ensure all employees' benefits are in alignment, remunerated fairly and paid in an accurate and timely manner
  • The ability to manage information available in a sensitive and confidential manner

Quyền lợi được hưởng

- Attractive wages and benefits, self- development through Accor Academy and e-learning platforms, career development opportunities

Yêu cầu công việc

Knowledge and Experience
  • Bachelor's Degree in Human Resources Management / Hotel Management
  • Minimum 3 years of Human Resources Management experience
  • Excellent reading, writing and oral proficiency in English language
  • Proficient in MS Excel, Word, & PowerPoint

Competencies

  • Strong leadership, interpersonal and negotiation skills
  • Excellent communication and customer contact skills
  • Results and service oriented with an eye for details
  • Ability to multi-task, work well in stressful & high-pressure situations
  • A team player & builder
  • A motivator & self-starter
  • Well-presented and professionally groomed at all times

Yêu cầu hồ sơ

- Apply your CV here on Hoteljob.vn.

Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ VÀ DỊCH VỤ ẨM THỰC BÌNH AN
Ẩm thực Bình An Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

FOOD BÌNH AN bắt đầu với vai trò là nhà phân phối các sản phẩm thịt và thuỷ sản đông lạnh tại Nghệ An vào ngày 22/09/2015. Với gần 7 năm không ngừng nỗ lực nâng cao chất lượng phục vụ và mở rộng thị trường, đến nay, FOOD BÌNH AN đã trở thành công ty phân phối thực phẩm đông lạnh uy tín không chỉ tại thị trường miền Trung mà còn mở rộng phục vụ trên khắp cả nước. Bên cạnh đó, FOOD BÌNH AN hướng đến mục tiêu phát triển toàn diện hệ sinh thái thực phẩm sạch “Từ nông trại đến bàn ăn” (farm to fork), đảm bảo phát triển bền vững các nguồn tài nguyên theo tiêu chuẩn Liên Hiệp Quốc.

Bạn làm việc tại Ẩm thực Bình An? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Ẩm thực Bình An

Ẩm thực Bình An

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo