Ẩm thực Bình An

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Nhà hàng / Khách sạn
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Ẩm thực Bình An

Marketing/ Truyền thông
Hành chính
Tài chính - Kế toán
Dịch vụ khách hàng
Nghệ thuật - Thiết kế
Quản lý sản phẩm & dự án
Buôn bán/ Kinh doanh
Kỹ thuật

Việc làm Ẩm thực Bình An

Cập nhật 12/12/2024 21:15
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ VÀ DỊCH VỤ ẨM THỰC BÌNH AN
Quản lý Thương Hiệu - PSBC | Brand Manager - PSBC
Ẩm thực Bình An
93 việc làm 17 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 04/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 04/12/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 4 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Working Location: Ho Chi Minh City, Vietnam Role overview

  • Take ownership in implementing effective BTL/Channel execution activity/ ATL campaign... to meet sales and brand objectives.
  • Be a part of performing research and developing effective brand-building strategies
  • Work close with key stage-holder to align on action and project execution

What You’ll Be Doing

  • Develop brand activity based on in-depth brand and consumer understanding
  • Develop channel plan, source of growth and clear picture of succes on yearly basic
  • Ensure excellent execution of plans from ATL to BTL and channels... to deliver campaigns’ objectives/KPIs through leading and engaging different stakeholders including agencies, sales and channel marketing teams
  • Assist in development and execution of brand innovation projects
  • Assist in strategic development of the brand (long-term positioning and strategy, digital strategy and communication)
  • Manage stage-holder to execute project on time in full with good alignment and collaboration mind-set
  • Brand budget & P&L management

What We’re Looking For

  • University Degree
  • 4+ years marketing experience is required.
  • Experience in brand management including the development and execution of media strategy, innovation and creative ideation process.
  • A thorough understanding of marketing and business functions at FMCG sector.
  • Demonstrated strength in marketing competence with focus on Brand Planning, Brand Strategy, Communication and Media Management.
  • Ability to adapt to change and to operate effectively in time constrained and multiple priorities situation
  • Strong analytical, decision making, influence, communication & presentation skills
  • Achievement driven personality with ability to work in conditions which include multiple priorities, extended work schedules and specific time constraints
  • Pro-activity and passion to brand marketing.
  • Ability to influence across and up within the organization
  • Able to inspire, motivate and lead project teams to achieve outstanding results
  • Willing for frequent business travel
  • Showing good stage-holder management skill set
  • Having ON channel experience is a plus

Interested?

For further information about the role. Apply today at: https://forms.office.com/e/sq7HVgVKyd
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ VÀ DỊCH VỤ ẨM THỰC BÌNH AN
Ẩm thực Bình An Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

FOOD BÌNH AN bắt đầu với vai trò là nhà phân phối các sản phẩm thịt và thuỷ sản đông lạnh tại Nghệ An vào ngày 22/09/2015. Với gần 7 năm không ngừng nỗ lực nâng cao chất lượng phục vụ và mở rộng thị trường, đến nay, FOOD BÌNH AN đã trở thành công ty phân phối thực phẩm đông lạnh uy tín không chỉ tại thị trường miền Trung mà còn mở rộng phục vụ trên khắp cả nước. Bên cạnh đó, FOOD BÌNH AN hướng đến mục tiêu phát triển toàn diện hệ sinh thái thực phẩm sạch “Từ nông trại đến bàn ăn” (farm to fork), đảm bảo phát triển bền vững các nguồn tài nguyên theo tiêu chuẩn Liên Hiệp Quốc.

Bạn làm việc tại Ẩm thực Bình An? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Ẩm thực Bình An

Ẩm thực Bình An

Click để đánh giá