Mô tả công việc
- This position has as key objectives the continuous improvement and operational implementation of the Guest Experience and online reputation of the hotel by monitoring daily experience performance and Guest feedback
- Assist the Front Office Manager in all aspects of the department and ensure service standards are followed
- Ensures our Accor Live Limitless members are recognized upon arrival, receiving a warm greeting and appropriate assistance.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive local package
- Joining an iconic property in a historical site.
- Develop your talent trough learning programs by Accor Academy.
- Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide.
Yêu cầu công việc
- Minimum 2 years' previous management experience in Front Office operations or similar role
- Excellent written and verbal communication, interpersonal and leadership skills
- Highly organized, results-oriented with the ability to be flexible and work well under pressure
- Must have the ability to handle a multitude of tasks and Guest requests
- Knowledge of Opera Property Management System an asset
Yêu cầu hồ sơ
- Apply on Hoteljob.vn
Hơn một thập kỷ hình thành và phát triển, SGKL GROUP luôn luôn vững vàng với mục tiêu mang lại cho khách hàng những sản phẩm bất động sản tốt nhất bằng dịch vụ chuyên nghiệp nhất.
Lịch sử hình thành và phát triển
Thành lập Công ty Cổ Phần Bất Động Sản Sài Gòn King Land với vốn điều lệ ban đầu là 0,8 tỷ đồng và 10 nhân viên. Khi mới hoạt động, Sài Gòn King Land chuyên về môi giới các dự án bất động sản. Hiện tại, SGKL GROUP đã tăng vốn điều lệ lên 400 tỷ đồng với trên 100 nhân viên.
Triết lý kinh doanh
Chúng tôi xây dựng niềm tin bắt đầu từ xây dựng ngôi nhà của bạn
Tầm nhìn & Sứ mệnh
Tầm nhìn đến 2025: “Trở thành trong 10 Công ty bất động sản lớn tại TP.HCM và là Công ty Hàng Đầu tại HCM về cung cấp nhà ở”
Giá trị cốt lõi
Lấy “Chân Thành” làm “Gốc”