Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
• Contract/Agreement Management: Review and manage contracts through the Contract Portal and evaluate ad-hoc contracts or agreements received via email; Regularly update and
• Artwork Management: Review artworks using the Artwork Management System and evaluate labels before their launch. Conduct label reviews based on the Label Checklist to ensure accuracy and compliance.
• Intellectual Property Management: Manage and protect Marico/Marico Limited’s intellectual property assets, including registration, renewal, and enforcement of IP rights, while ensuring compliance and addressing potential infringements.
• CUC: Monitor market activities and internal processes to identify and mitigate risks related to anti-competitive behavior.
• Monitor and manage Legatrix system to meet compliance requirement as requested by HQ compliance.
• Act as center of expertise and provide timely guidance to the business for all questions of interpretation for compliance policies of the company;
• Responsible for driving awareness of the importance of compliance through frequent online and offline training and identify areas of compliance vulnerability and risk and propose plans to prevent and detect conduct inconsistent in the organization;
• Monitor and perform all licensing procedures in related to company operation such as amend or obtain new IRC, ERC, construction permit, fire protection, environment license,…
• Other tasks assigned by direct supervisors.
Yêu Cầu Công Việc
• Degree in law, Audit and Finance
• 3+ years of work experience as internal auditor, lawyer/ legal advisor or compliance officer,…
• Broad experience of advising on legal & compliance matters
• Experience in licensing procedures is preferrable
• Experience in food/ cosmetic and/or FMCG industry is preferable
• Frequent travelling to fields across Vietnam is required
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Hơn một thập kỷ hình thành và phát triển, SGKL GROUP luôn luôn vững vàng với mục tiêu mang lại cho khách hàng những sản phẩm bất động sản tốt nhất bằng dịch vụ chuyên nghiệp nhất.
Lịch sử hình thành và phát triển
Thành lập Công ty Cổ Phần Bất Động Sản Sài Gòn King Land với vốn điều lệ ban đầu là 0,8 tỷ đồng và 10 nhân viên. Khi mới hoạt động, Sài Gòn King Land chuyên về môi giới các dự án bất động sản. Hiện tại, SGKL GROUP đã tăng vốn điều lệ lên 400 tỷ đồng với trên 100 nhân viên.
Triết lý kinh doanh
Chúng tôi xây dựng niềm tin bắt đầu từ xây dựng ngôi nhà của bạn
Tầm nhìn & Sứ mệnh
Tầm nhìn đến 2025: “Trở thành trong 10 Công ty bất động sản lớn tại TP.HCM và là Công ty Hàng Đầu tại HCM về cung cấp nhà ở”
Giá trị cốt lõi
Lấy “Chân Thành” làm “Gốc”