Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
A. Financial Planning & Analysis (FP&A) (50%)
Analyze revenue, costs, profits, and key financial metrics, risks and opportunities, providing actionable insights for business decisions.
Build and maintain financial models to support forecasting and decision-making processes.
B. Commercial and Expense Management (30%)
Lead the consolidation of commercial, COGS, and SG&A expenses for actual P&L and forecasting (twice per month), including trend analysis versus actuals and forecast.
Coordinate with relevant departments and management, headquarters to ensure decisions are informed and aligned with business goals.
C. Financial Project Management (10%)
Participate in major financial projects and collaborate with departments to optimize costs and improve financial performance.
D. Market and Corporate Strategy Advisory (10%)
Stay informed about market conditions, particularly for Vietnamese consumers and regional trends.
Provide financial insights to top management to support strategic decision-making with in-depth analysis of P&L lines and key business KPIs.
Suggest financial solutions to optimize profitability and ensure sustainable company growth.
Ensure financial activities are in accordance with the overall corporate strategy.
Develop mid- to long-term strategies and make report to top management.
Yêu Cầu Công Việc
· Bachelor's degree or higher in Accounting, Finance, Management, or related fields.
· Proficiency in English (both speaking and writing).
· At least 3 years of experience in financial analysis and advisory roles for clients in FMCG/Manufacturing/Retail industries. Candidates with experience in consulting for such clients from Big4 are preferred.
· Knowledge of local accounting practices, principles, and applicable laws and regulations.
· Strong attention to detail and accuracy.
· Excellent communication, planning, and organizational skills.
· Strong judgment, problem-solving skills, and adaptability to change.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Hơn một thập kỷ hình thành và phát triển, SGKL GROUP luôn luôn vững vàng với mục tiêu mang lại cho khách hàng những sản phẩm bất động sản tốt nhất bằng dịch vụ chuyên nghiệp nhất.
Lịch sử hình thành và phát triển
Thành lập Công ty Cổ Phần Bất Động Sản Sài Gòn King Land với vốn điều lệ ban đầu là 0,8 tỷ đồng và 10 nhân viên. Khi mới hoạt động, Sài Gòn King Land chuyên về môi giới các dự án bất động sản. Hiện tại, SGKL GROUP đã tăng vốn điều lệ lên 400 tỷ đồng với trên 100 nhân viên.
Triết lý kinh doanh
Chúng tôi xây dựng niềm tin bắt đầu từ xây dựng ngôi nhà của bạn
Tầm nhìn & Sứ mệnh
Tầm nhìn đến 2025: “Trở thành trong 10 Công ty bất động sản lớn tại TP.HCM và là Công ty Hàng Đầu tại HCM về cung cấp nhà ở”
Giá trị cốt lõi
Lấy “Chân Thành” làm “Gốc”