Job description
-Welcome guests; handle incoming calls and in/out mails
-Assist in managing the cashflow book and expense report for the office;
-Assist in organizing office activities;
-Work closely with all departments to assist and monitor daily admin works;
-Manage office equipment (purchase, maintain, …); HR and admin documents;
-Assist in onboarding, and offboarding process
-Prepare monthly attendance records;
-Issue ERP system (Microsoft Dynamic).
-Assist the supervisors with the submission of documents related to banks, Tax, Social Insurance Dept, and Trade Unions if needed.
-Other HR and admin tasks that the supervisor assigns.
Requirement (“All of the followings shall be met”)
-Minimum 2 years of relevant professional experience preferably related industries.
-Bachelor’s degree
-Proficient in MS Office.
-Proven good communication.
-Proactive, highly organized, and with superb attention to detail.
-Ability to work efficiently and manage multiple priorities simultaneously.
-Be responsible and hard-working with assigned tasks.
Soft Skills:
-Strong interpersonal and communication skills to build relationships with employees.
-Proactive, results-driven, and able to work independently and as part of a team.
-Time management skills.
Salary and Benefits
-Opportunity to develop a long-term career path in professional HR fields.
-Professional, active, creative, disciplinary, and friendly environment
-Performance evaluation/appraisal yearly.
-Gross salary: Depending on negotiation.
-Allowance: Lunch allowance and mobile phone allowance are included. Company outings and team building.
-Remote work: 1 day per week (excluding Monday and Friday).
-Guaranteed 13th Salary
Hơn một thập kỷ hình thành và phát triển, SGKL GROUP luôn luôn vững vàng với mục tiêu mang lại cho khách hàng những sản phẩm bất động sản tốt nhất bằng dịch vụ chuyên nghiệp nhất.
Lịch sử hình thành và phát triển
Thành lập Công ty Cổ Phần Bất Động Sản Sài Gòn King Land với vốn điều lệ ban đầu là 0,8 tỷ đồng và 10 nhân viên. Khi mới hoạt động, Sài Gòn King Land chuyên về môi giới các dự án bất động sản. Hiện tại, SGKL GROUP đã tăng vốn điều lệ lên 400 tỷ đồng với trên 100 nhân viên.
Triết lý kinh doanh
Chúng tôi xây dựng niềm tin bắt đầu từ xây dựng ngôi nhà của bạn
Tầm nhìn & Sứ mệnh
Tầm nhìn đến 2025: “Trở thành trong 10 Công ty bất động sản lớn tại TP.HCM và là Công ty Hàng Đầu tại HCM về cung cấp nhà ở”
Giá trị cốt lõi
Lấy “Chân Thành” làm “Gốc”