Job description
-Welcome guests; handle incoming calls and in/out mails
-Assist in managing the cashflow book and expense report for the office;
-Assist in organizing office activities;
-Work closely with all departments to assist and monitor daily admin works;
-Manage office equipment (purchase, maintain, …); HR and admin documents;
-Assist in onboarding, and offboarding process
-Prepare monthly attendance records;
-Issue ERP system (Microsoft Dynamic).
-Assist the supervisors with the submission of documents related to banks, Tax, Social Insurance Dept, and Trade Unions if needed.
-Other HR and admin tasks that the supervisor assigns.
Requirement (“All of the followings shall be met”)
-Minimum 2 years of relevant professional experience preferably related industries.
-Bachelor’s degree
-Proficient in MS Office.
-Proven good communication.
-Proactive, highly organized, and with superb attention to detail.
-Ability to work efficiently and manage multiple priorities simultaneously.
-Be responsible and hard-working with assigned tasks.
Soft Skills:
-Strong interpersonal and communication skills to build relationships with employees.
-Proactive, results-driven, and able to work independently and as part of a team.
-Time management skills.
Salary and Benefits
-Opportunity to develop a long-term career path in professional HR fields.
-Professional, active, creative, disciplinary, and friendly environment
-Performance evaluation/appraisal yearly.
-Gross salary: Depending on negotiation.
-Allowance: Lunch allowance and mobile phone allowance are included. Company outings and team building.
-Remote work: 1 day per week (excluding Monday and Friday).
-Guaranteed 13th Salary
Dezan Shira & Associates (DSA) là công ty tư vấn đầu tư nước ngoài hàng đầu với nhiều văn phòng trên khắp châu Á, cung cấp các dịch vụ giá trị gia tăng cho khách hàng từ khắp nơi trên thế giới. DSA Việt Nam đang tìm kiếm một chuyên gia Tài chính & Kế toán có kinh nghiệm để đóng góp cho các dịch vụ tư vấn tài chính và kế toán của chúng tôi. Vị trí Cộng tác viên cấp cao này sẽ làm việc với nhóm Dịch vụ Kế toán Doanh nghiệp của chúng tôi để cung cấp hướng dẫn chuyên môn và dịch vụ tài chính cho khách hàng quốc tế của chúng tôi. DSA mời các ứng viên có trên 5 năm kinh nghiệm làm việc trong lĩnh vực Kế toán hoặc Dịch vụ Tư vấn Tài chính ứng tuyển vào vị trí Cộng tác viên Cấp cao có trụ sở tại văn phòng Thành phố Hồ Chí Minh của chúng tôi.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm chăm sóc sức khỏe , BHXH, BHNT.
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Du lịch hàng năm
- Được tham gia các buổi party, company trip cùng công ty
Lịch sử thành lập
- Dezan Shira & Associates (DSA) được thành lập năm 2009.
Mission
- Chúng tôi luôn mong muốn được hợp tác với các cộng sự đắc lực, để góp phần thúc đẩy sự phát triển của công ty ngày một lớn mạnh hơn.