Mô tả công việc
- Receiving and handling complaints: Respond to emails or in-app chats related to service policy issues, such as promotions, technical issues, etc., and provide responses based on provided guidelines.
- Escalating complex cases: For complaints or difficult situations, forward them to the relevant department or higher authority for further handling.
Yêu cầu công việc
- Education: Minimum high school graduate.
- Skills: Good proficiency in English (spoken and written), typing skills
- Personal traits: Passionate about customer service, responsible in delivering customer support, and able to work well in a team environment.
- Candidates who can work night shifts will be prioritized.
Quyền lợi được hưởng
- Monthly income: 8,000,000 VND + KPI max 1,500,000 VND.
- 130% salary for night shifts.
- Equipment for work will be provided.
- Comprehensive training in service knowledge and skills.
- After becoming a permanent employee, you will be entitled to insurance benefits, public holidays (including Tet), and other benefits as per the law.
- Participate in team-building activities, social events, cultural and sports activities, birthday celebrations, and company trips.
- Great opportunity for promotion to higher positions after 6 months, or sooner depending on individual performance.
*Shift rotation:One day off per week, with the option to choose the rest day.
- Shift 1: 8:00 AM – 5:30 PM (90-minute break).
- Shift 2: 2:00 PM – 11:00 PM (60-minute break).
*Bellsystem24 Vietnam Branch: 18A Cộng Hòa, Ward 12, Tan Binh District, Ho Chi Minh City, Vietnam.
Công ty Cổ phần dịch vụ Bảo vệ Kỹ An là Công ty bảo vệ chuyên nghiệp được thành lập theo giấy phép (Số 0105857722) do Sở Kế Hoạch và Đầu tư cấp và được Cục Cảnh sát quản lý hành chính và trật tự xã hội- Bộ Công an cấp giấy Chứng nhận Đủ Điều kiện An ninh Trật tự (Số 75/GXN) được phép hoạt động trên toàn lãnh thổ Việt Nam.
Công ty được thành lập với nhiệm vụ trọng yếu đáp ứng nhu cầu bảo vệ an ninh an toàn tài sản , cơ sở vật chất của Ngân hàng, doanh nghiệp các đối tác khác.
Hoạt động của công ty tuân thủ theo Nghị định 96/2016/NĐ-CP và Thông tư 42/2017/TT-BCA về kinh doanh dịch vụ bảo vệ.
Qua hơn 08 năm hoạt động và phát triển, Kỹ An đã nhanh chóng hoàn thiện đội ngũ, chất lượng dịch vụ và hiện là một trong những Công ty Bảo vệ chuyên nghiệp được nhiều quý khách hàng tin tưởng lựa chọn bảo vệ tại các tòa nhà, chung cư cao cấp, khu văn phòng hạng A, các ngân hàng thương mại, hệ thống bán lẻ. Với hơn 4000 cán bộ nhân viên và trên 1000 mục tiêu bảo vệ như: hệ thống Techcombank, tập đoàn Tân Hoàng Minh, Vincom Tower, Lim Tower, các chung cư Masteri; các khu Biệt thự cao cấp: Vinhomes Village, Chung cư Hyundai Hillstate; Hệ thống Siêu thị Vinmart, Vinmart+…
Tầm nhìn
Trở thành Công ty cung cấp dịch vụ bảo vệ uy tín và chuyên nghiệp
hàng đầu trong ngành dịch vụ bảo vệ tại Việt Nam.
Sứ mệnh
Chủ động và nỗ lực lao động, sáng tạo, thấu hiểu nhu cầu khách hàng liên tục đổi mới tạo ra
sản phẩm hữu ích và vượt trội; tận tâm phục vụ
với phương châm “Khách hàng trên hết”
Giá trị
Góp phần vào phát triển cộng đồng và mang lại cơ hội phát triển
cho mỗi thành viên Công ty
Phương châm
Kỹ lưỡng tạo niềm tin
An toàn thành uy tín