Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Location: QTSC1, Quang Trung Software City, District 12, HCMC
Time working: 5days/week, Rotating shift (no nightshift)
What you will do:
- Provide training for new hires to help them to be well-equipped with program knowledge & soft-skills, preparing them for real life situations.
- Support in doing Quality Tasks during off-peak season, including auditing, joining weekly & monthly calibrations, conducting coaching session in order to maintain agents' quality.
- Identifying and resolving quality issue, addressing root causes in order to build an appropriate action plan in order to maintain SOPs
- Prepared new hires for obtaining and maintaining employment by training coping strategies, goal setting, communication skills, time management and problem-solving skills to utilize in a professional setting.
- Trained and validated of trainees with respect to their performance against established training objectives and recommendation of additional skill requirements as needed.
Yêu Cầu Công Việc
- Having experience in Training or any relevant postions
- Background in Call Center (Customer Service)
- English 4 skills
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
-Kinh doanh hệ thống hầm xe tại các dự án Chung Cư trên địa bàn Thành Phố HCM
-Quản Lý các BĐS
-Trực tiếp tuyển dụng nhân viên nội bộ cho các dự án chung cư
-Cung cấp các thiết bị vật tư để vận hành tòa nhà , phối hợp quản lý các Dự Án Chung Cư cùng với Ban Quản Lý Tòa nhà
-Công ty SPM chuyên cung cấp các dịch vụ quản lý vận hành chung cư, tòa nhà văn phòng, trung tâm thương mại, cung cấp gói giải pháp tư vấn, thiết kế và quản lý vận hành các bãi giữ xe chuyên nghiệp, cung cấp các gói giải pháp về vệ sinh công nghiệp, bảo trì, bảo dưỡng hệ thống tòa nhà, cung cấp gói giải pháp an ninh cho tòa nhà… Công ty với Ban lãnh đạo và đội ngũ nhân viên là những người trẻ, đầy nhiệt huyết, luôn đặt trách nhiệm, uy tín và lợi ích của khách hàng lên đầu