Mô tả công việc
• Identifies and develops reliable sources of supply
• Identifies and organizes adequate storage for all perpetual inventory items and implements corporate policy, products and initiatives in order to maximize cost effectiveness
• Establishes adequate record keeping and issuance procedures
• Protects inventories from waste, spoilage and theft
• Keeps abreast of the marketplace as to innovation and value
• Processes purchase requests from departments
• Obtains competitive quotations and bids
• Ensure physical stock take is conducted as scheduled
• Posts orders to inventory module and produces purchase order for receiver to match against goods received
• Place approved orders
• Establishes standard purchasing specifications
• Ensures products and resources are assigned to the appropriate department and billed accordingly
• Ensures that market surveys are completed in coordination with the Director of Engineering, F&B Director and Accountant
• Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety.
• Perform any other duties which may be assigned by the Purchasing Manager, Hotel management from time to time
Quyền lợi được hưởng
* 100% salary and service charge in 2 months of probation
* Annual leave from 14 days, 2 days off per week
* Mandatory insurance in accordance with Vietnamese Law
* Accidental insurance 24/24
* HealthCare insurance
* IHG brand standard training
* Other benefits as per the company/ IHG policies
Yêu cầu công việc
Required Skills –
• Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
• Proficient in the use of Microsoft Office
• Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities.
• Good English speak and writing skills
Qualifications –
• Bachelor’s degree in Materials, Finance, Purchasing Management or related field.
Experience –
• At least 3 years related experience or an equivalent combination of education and work-related experience.
. Already work at Purchasing Dept of Hotel 4 star up at least 2 years or an equivalent. Priorities colleague have more knowledge Engineeing.
Yêu cầu hồ sơ
- CVs in English,
Mô tả công việc
1. Nghiên cứu, dự báo về xu hướng, thị hiếu tiêu dùng để phát triển những sản phẩm phù hợp.
- Nghiên cứu, tổ chức tìm kiếm ý tưởng mới liên quan đến kiểu dáng, tên gọi, chất liệu sử dụng, nguyên vật liệu…, xây dựng kế hoạch, chiến lược phát triển sản phẩm
- Nghiên cứu, tổ chức thu thập và xử lý thông tin về sản phẩm, giá cả, thị trường đưa ra giải phát cải tiến sản phẩm hiện có, dự báo về xu hướng, thị hiếu để phát triển sản phẩm mới
2. Nghiên cứu và cập nhật thông tin về kỹ thuật công nghệ sản xuất sản phẩm mới, cải tiến sản phẩm và cải tiến công nghệ.
- Nghiên cứu, cập nhật thông tin về kỹ thuật công nghệ, xây dựng kế hoạch, giải pháp về nghiên cứu, thiết kế sản phẩm mới, cải tiến sản phẩm hiện có
- Tổ chức nghiên cứu, xây dựng phương án cải tiến, ứng dụng quy trình sản xuất, máy móc thiết bị, hợp lý hóa sản xuất nâng cao năng lực sản xuất
3. Tham mưu xây dựng kế hoạch, chiến lược phát triển thị trường, chiến lược kinh doanh, chiến lược cạnh tranh với các đối thủ trong ngành.
- Tham mưu xây dựng kế hoạch, chiến lược phát triển sản phẩm mới, cải tiến sản phẩm và cải tiến công nghệ
-Tham mưu xây dựng công tác kỹ thuật sản xuất sản phẩm, hoạt động sản xuất.
- Tham mưu xây dựng thực hiện các qui định pháp luật về luật chất lượng sản phẩm, hàng hóa; chứng nhận và công bố sản phẩm quạt điện hợp qui; sản phẩm quạt điện dán nhãn năng lượng; nhãn hàng hóa; nhãn hiệu theo Luật sở hữu trí tuệ.
- Tham mưu, đề xuất và xây dựng công tác quản lý chất lượng – Hệ thống quản lý chất lượng
4. Phân tích, đánh giá, báo cáo các kết quả thực hiện, tìm ra xu hướng, giải pháp để điều chỉnh kịp thời nhằm đạt hiệu quả hoạt động tối ưu.
- Báo cáo kết quả thực hiện các hoạt động kỹ thuật, công nghệ, hoạt động cải tiến sản xuất, phát triển sản phẩm mới, sản phẩm cải tiến
- Phân tích, tổng hợp và đánh giá hoạt động kỹ thuật, hoạt động cải tiến
- Xây dựng và đề xuất giải pháp điều chỉnh cho các nguyên nhân phát sinh. Nghiên cứu và xây dựng kế hoặch cho năm tiếp theo
5. Khác
- Hướng dẫn và hỗ trợ các chuyên viên trong phòng thực hiện
- Các nhiệm vụ khác được phân công phù hợp với chức năng.