Mô tả công việc
- Keeps a record on former, existing, potential clients and a profile of each of them.
- Organizes regular visits in accordance to a predetermined plan.
- Prepares a tentative monthly schedule to record all sales and other related actives for the preceding month.
- Presents a summary of his/her visits to the Sales manager on a weekly basis (Weekly Sales Plan) prior to and after the week is completed.
- Ensures that the invoicing effectively corresponds to all services agreed upon and rendered.
- Ensures that all new clients have no negative credit references.
- Records all daily sales calls.
- Records the statistics of his/her accounts.
- Submits production reports on his/her list of accounts on a monthly basis.
- Keeps himself/herself well informed about the operations especially in key departments (Front Office, Housekeeping, F&B, Banqueting etc.)
- Sets, in conjunction with the Director of Sales & Marketing, currents rates as charged by the hotel.
- Closely observes matters pertaining to competition (sites, prices, services offered on a regular basis – quarterly or more often if need to be).
- Promotes the hotel as often as possible through entertaining, conducting site inspections, and presentation etc., of the hotel.
Quyền lợi được hưởng
- To be paid social insurance, health insurance and unemployment insurance according to state regulations.
- Enjoy other benefits according to the company's policy
Yêu cầu công việc
Three years working experience required.
Bachelor degree is required and Higher Education is preferred.
Proven experience with computers and business software.
Must present a well-groomed appearance.
Ability to communicate fluently in the primary language of the workplace both verbally and nonverbally. Fluent in English is required
Proven successful sales record. Ability to structure sales quota goals and revenue expectation while creating measurable results.
Strong math skills and familiarity with statistical reports.
Exemplary contract negotiation skills.
Knowledge of market segmentation, yield and inventory management.
Ability to create and present visual and oral presentations.
Strong understanding and appreciation of the concept of luxury and hospitality.
Yêu cầu hồ sơ
Dược phẩm HERBLAND tiền thân là Công ty TNHH Dược phẩm Thành Tâm, ra đời từ năm 2011 chuyên phân phối và tiếp thị sản phẩm dược phẩm, thuốc và thực phẩm chức năng. Chúng tôi tự hào vì đưa tới người tiêu dùng những sản phẩm được nghiên cứu bởi đội ngũ dược sĩ có bề dày kinh nghiệm.
Nhằm hướng đến sự phát triển bền vững, Dược phẩm HERBLAND luôn đặt khách hàng ở vị trí trung tâm trong mọi hoạt động kinh doanh cùng cam kết mang tới những sản phẩm với nguyên liệu chuẩn hóa, có đầy đủ chứng nhận/nghiên cứu lâm sàng từ các tổ chức quốc tế.
Bên cạnh đó, chúng tôi lựa chọn những đối tác có dây chuyền và công nghệ sản xuất tiên tiến, hiện đại nhất tại Việt Nam. Trong hoạt động con người của HERBLAND luôn đề cao trách nhiệm với xã hội và cộng đồng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Team building/ thư viện sách
- Chế độ nghỉ mát hàng năm, sinh nhật, picnic, team building,… 1-2 lần/năm
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2011
Mission
-
Sứ mệnh và Tầm nhìn:Dược phẩm Herbland làm việc dựa trên sự tận tâm, trí tuệ và khéo léo để mang đến những sản phẩm chăm sóc toàn diện về sức khỏe và sắc đẹp cho cộng đồng. Ngày càng chuyên nghiệp hơn trong dịch vụ để phục vụ tối đa nhu cầu khách hàng. Từ đó, trở thành thương hiệu dược phẩm uy tín và có chỗ đứng vững chắc trong tâm trí khách hàng, trở thành lựa chọn hàng đầu trong giải pháp chăm sóc sức khỏe.
-
Giá trị cốt lõi :Chính trực: chúng tôi luôn đề cao giá trị của lời nói, luôn cẩn trọng trong mọi công bố, nỗ lực tìm ra các giải pháp tối ưu nhất để thực hiện các cam kết về sản phẩm và dịch vụ. Mang lại các giá trị vượt mong đợi của khách hàng.
-
Trách nhiệm: mỗi người luôn xác định rõ vai trò, trọng trách với bản thân, khách hàng và tập thể. Luôn coi mình là gốc rễ của mọi vấn đề, chịu trách nhiệm đến cùng những gì mình đã làm, đã hứa. Tập thể cũng có trách nhiệm với từng thành viên, với đối tác và khách hàng.