Mô tả công việc
Online Operation
• Monitor and moderate E-commerce website: Sony Store Online platform.
• Maintain and develop UI/UX included front-end and back-end management, web layout, onsite visibility, user journey and navigation, product listing, SKU, price, promotion information.
• Co-ordinate with cross function teams: PM, Mar-com to set up and deploy promotion/campaign in Online channels.
• Analyze online sales performance and make monthly report. Consider and propose necessary improvement & action plan.
Digital Marketing for Online channels
• Monitor MKT budget yearly/ monthly for Online channels.
• Online communication planning and execution: FB ads, EDM, Livestream, SEO project and search tools ,...
• Cooperate with external agents for outsource technical/MKT solution.
• Be responsible for GTM planning of new product launching in online channels.
• Weekly, monthly report KPI tracking of each MKT solution.
CRM
• Customer database management and analysis. Manage online customer relationship to deploy Loyalty program and increase retention rate for Online channels.
Yêu cầu công việc
• Preferable to have experience in E-Commerce background.
• Good communication skills to coordinate project with related parties.
• Project management skills to handle middle-long term project.
• Data analysis and business insight to monitoring business performance and action planning.
• Be able to work independently.
• Well understand of discipline, transparency and ensure compliance.
Quyền lợi được hưởng
13th salary, Annual performance bonus, Meal allowance, Social insurance
Đào tạo
Online and offline training
Xe đưa đón
Transportation allowance
Công ty Cổ phần Giải Pháp Công Nghệ Toàn Cầu GCT (gọi tắt là GCT) tiền thân là Công ty TNHH HUB102 được thành lập ngày 12/05/2015. Sau 5 năm hình thành và phát triển vượt bậc, hiện tại GCT là doanh nghiệp hoạt động uy tín hàng đầu trong lĩnh vực Công nghệ thông tin tại Việt Nam. Chúng tôi đã và đang cung cấp, triển khai các sản phẩm và dịch vụ Công nghệ thông tin chất lượng cao cho các khách hàng tổ chức - doanh nghiệp trong vào ngoài nước.
Quá trình xây dựng và phát triển, với tôn chỉ hoạt động: “Uy tín - Chất lượng - Sáng tạo”, kết hợp với đội ngũ nhân sự được đào tạo bài bản, chuyên nghiệp có nhiều năm kinh nghiệm tham gia các dự án Công nghệ thông tin hàng đầu cùng quy trình quản lý chuyên nghiệp. GCT tự tin có thể đáp ứng mọi nhu cầu về sản phẩm và dịch vụ của khách hàng một cách tốt nhất.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2015
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,