Mô tả công việc
Participate in cross- functional meetings to review information received from operational support functions- Training, HR, Quality, WFM, IT- and partner to define action plans that resolve issues and drive continuous improvement.
Provide Activity Report as Team performance report daily, weekly, and monthly basis.
Develop and implement strategies to optimize operational efficiency, including process improvements, resource allocation, and workforce management.
Manage the day- to- day operations and ensure delivery of all client KPIs and targets.
Making sure all team members are actively involved and work closely to achieve team and individual KPIs.
Create a positive work environment through employee engagement; resolve employee relation issues in a professional and timely manner.
Conduct regular one- on- ones with direct reports to review individual performance, and the performance of their team and offer ongoing developmental coaching.
Responsible for monitoring agents in terms of quality and quantity to meet operational requirements from Clients.
Attending to ad- hoc tasks as assigned by the Senior Operation Manager/General Manager or Client.
Attending Weekly Meetings with Clients to share insights and highlights of operations.
Yêu cầu công việc
Minumum 2 years of experience as an Operations Manager or in a similar role.
Fluency in Korean (equivalent to TOPIK 5) is mandatory.
Experience in E- Commerce, Retail is preferred.
Exceptional communication skills, both verbal and written, with the ability to interact effectively with customers, team members, and stakeholders.
Proficiency in English communication is an advantage.
Ability to thrive in a fast- paced and dynamic environment, managing multiple priorities and deadlines.
Excellent analytical and problem- solving abilities, with a track record of driving process improvements and achieving operational efficiency.
Willingness to work a flexible schedule.
In- depth knowledge of contact center operations, including workforce management, quality assurance, and performance metrics.
Strong leadership skills with the ability to motivate and inspire a diverse team.
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm, CLB thể thao
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-18 00:40:02
Được thành lập bởi các chuyên gia có tay nghề cao và giàu kinh nghiệm vào đầu năm 2009, Sotec hiện đã phát triển một đội ngũ mạnh mẽ gồm gần 100 kỹ sư, kỹ thuật viên có trình độ chuyên môn cao và hoàn thành thành công hàng ngàn dự án với nhiều quy mô khác nhau từ tư vấn và giải pháp kỹ thuật đến cung cấp vật tư và thiết bị cho các nhà máy công nghiệp và các cơ sở năng lượng xanh.
Cam kết vững chắc với phương châm "Công nghệ tiên tiến, Giải pháp tối ưu, Dịch vụ xuất sắc", Sotec đã vững vàng khẳng định uy tín thương hiệu của mình và khẳng định sự hiện diện mạnh mẽ của mình trên thị trường. Chúng tôi tự hào được hợp tác với các công ty hàng đầu thế giới bao gồm JGC, Marubeni, Huyndai, Doosan, Torishima, Lilama, EVN, AES, v.v. và liên tục nhận được đánh giá tích cực từ khách hàng và đối tác.
Các giá trị – chất lượng, an toàn, chính trực, đổi mới và tinh thần đồng đội được coi là cốt lõi cho sự tồn tại và phát triển của chúng tôi. Đó là những gì người Sotec thực sự tin tưởng và là những cam kết cao nhất mà chúng tôi đã đưa ra với khách hàng và đối tác.