Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Propose and implement Digital Marketing plan to achieve the company's KPI.
- Responsible for KPIs of Driver-partners and reach deployed on online media advertising channels.
- Propose advertising ideas and key messages to communicate with the target audience (potential drivers).
- Report, analyze advertising data daily to make reasonable adjustments, plan to optimize advertising to increase the effectiveness of advertising; increase Lead Driver, and reduce Cost/Lead.
- Effectively monitor digital marketing activities, evaluate, measure and report on the performance of all digital campaigns against goals.
- Advertise and optimize digital marketing campaigns on online channels such as Facebook, Google, Tiktok,…to complete KPIs (competent in advertising in Facebook and Google is a must).
- Research and update the latest features and tips from Facebook, Google, Tiktok and new forms of online advertising.
- Collaborate with the Operation Department to deliver KPI.
- Manage and operate activities with different Affiliate Partners/ Agencies.
- Other tasks requested by line manager.
Yêu Cầu Công Việc
- Willing to travel.
- Have strong knowledge of digital marketing, especially in driver partner acquisition marketing.
- Knowledge of the industry the company is in.
- Have knowledge of the advertising market, have basic research on the company's competitors and potential partners.
- Have working experience with driver acquisition agencies.
- Having SEO experience is a plus.
- Ability to self-create quality content, and attract advertising viewers.
- Creative, curious, and eager to learn and update new knowledge and skills.
- Actively solve problems.
- Have the spirit of supporting team members to achieve work efficiency.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
VIA English Academy – Tiếng Anh giúp mở rộng cánh cửa Quốc tế, mang đến rất nhiều cơ hội cho chúng ta. VIA luôn tâm niệm rằng học tiếng Anh không chỉ là học một ngôn ngữ mới, mà còn học cách tư duy, khai phá kiến thức, học kỹ năng mềm và vốn sống để tự tin hòa nhập môi trường học tập và thành công trong môi trường làm việc toàn cầu. Chính vì thế, với triết lý đào tạo “Khám phá ngôn ngữ để thay đổi hành vi”, VIA đào tạo học viên không những học tốt tiếng Anh mà thông qua tiếng Anh, Học viên sẽ học được “Thái độ – Kỹ năng – Kiến thức” (Attitude – Skill – Knowledge) để phát triển năng lực toàn diện. Bên cạnh đó, VIA áp dụng mô hình đào tạo S.M.I.L.E giúp Học viên tăng sự tương tác lên đến 90% và giúp Học viên nhớ bài ngay tại lớp, tạo sự hứng thú cho Học viên và không đặt nặng mang bài vở về nhà. Sự tương tác thường xuyên, liên tục giữa Giáo viên với Học viên và giữa các Học viên với nhau giúp Học viên có cái nhìn đa chiều và tư duy chặt chẽ hơn.