Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
· Create, manage analyze and increase performance of digital paid media campaign in accordance with marketing & communication strategy.
· Create & align SEO strategies for websites & manage SEO performance and create new value for business. Identify user trends and insights, and optimize spend and performance based on the insights.
· Conduct websites, digital assets and marketing channels performance analysis with proposals for further growth. Utilize strong analytical capacity to evaluate end-to-end customer experience across multiple channels and customer touch points, instrument’s conversion points and optimize user funnels.
· Implement market research about marketing trends, user demands change and competitor analysis to explore applicable user growth marketing opportunities and diversified user growth channels/model.
· Develops, and executes communications plan in alignment with brand/ product goals.
· Work closely and collaborate with cross-functional teams to deliver promotion campaigns on Website, MiniApp for key customers.
· Cooperate with external marketing agencies and/or internal partners to achieve business/ campaign objectives
· Project management including planning, execution, data monitoring & analysis
· Manage Budget of project
Yêu Cầu Công Việc
Experience
· Demonstrable experience managing SEO, SEM, marketing database, email, paid media campaign. Familiarity with B2B and B2C advertising and communication campaign.
· Experience working with data sets, CRM or CDP is a plus.
· Experience in developing & optimizing landing pages, website, digital asset and user funnels
· Proven work experience in Digital & Social Media Marketing (2-3 years). Strong knowlege of Social Media management including Facebook, TikTok, Zalo, etc.
Required Skills/ Abilities
· Have a solid foundation and experience working with website analytics tools. Hands-on experience with web content management tools
· Strong analytical skills and data-driven thinking
· Have attention to detail & Can plan in advance, but also quickly adapt new requirements
· Good in presentation skill. Basically communicate in English
· Able to work under high pressure
· Bachelor degree in Marketing, Business Administration…
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 30
- Lương: Cạnh tranh
VIA English Academy – Tiếng Anh giúp mở rộng cánh cửa Quốc tế, mang đến rất nhiều cơ hội cho chúng ta. VIA luôn tâm niệm rằng học tiếng Anh không chỉ là học một ngôn ngữ mới, mà còn học cách tư duy, khai phá kiến thức, học kỹ năng mềm và vốn sống để tự tin hòa nhập môi trường học tập và thành công trong môi trường làm việc toàn cầu. Chính vì thế, với triết lý đào tạo “Khám phá ngôn ngữ để thay đổi hành vi”, VIA đào tạo học viên không những học tốt tiếng Anh mà thông qua tiếng Anh, Học viên sẽ học được “Thái độ – Kỹ năng – Kiến thức” (Attitude – Skill – Knowledge) để phát triển năng lực toàn diện. Bên cạnh đó, VIA áp dụng mô hình đào tạo S.M.I.L.E giúp Học viên tăng sự tương tác lên đến 90% và giúp Học viên nhớ bài ngay tại lớp, tạo sự hứng thú cho Học viên và không đặt nặng mang bài vở về nhà. Sự tương tác thường xuyên, liên tục giữa Giáo viên với Học viên và giữa các Học viên với nhau giúp Học viên có cái nhìn đa chiều và tư duy chặt chẽ hơn.