Việc làm Công ty cổ phần Hion

Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công ty cổ phần Hion
[HCM-District 7] MEDIA - SALES EXECUTIVE STAFF
Công ty cổ phần Hion
4 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 09/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/07/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 1 - 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

* Document Management:

- Prepare, store, and manage documents related to company operations.

- Ensure all documents are organized, easily accessible, and secure.

* Office IT Skills:

- Proficient use of Microsoft Office software (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).

- Assist the manager in drafting documents, reports, and other necessary materials.

* Sales (B2B Communication):

- Build and maintain relationships with corporate clients.

- Consult and introduce the company’s products/services to corporate clients.

- Monitor and support the transaction process from initial contact to contract signing, and implement related project tasks.

* Tasks as Assigned by Superior:

- Perform tasks assigned by superiors promptly and effectively.

- Report work progress and arising issues to superiors.

- Coordinate and support work with related departments.

  • NOTE:

- This is the recruitment page for Parttime/Fulltime positions at Lotte Cinema, the human resources department will receive CV information and contact you for an interview.

- LOTTE Cinema only interviews DIRECTLY AT THEATER - the position you apply for, DOES NOT interview at any other location such as home, coffee shop,...

- LOTTE Cinema only posts recruitment information on page: Lotte Cinema Careers and official recruitment websites (Vietnamworks, Careerbuilder, CareerLink, Ybox,...). DO NOT recruit through any brokers/intermediaries.

Yêu Cầu Công Việc

Education: Graduation from college or university in Business Administration, Economics, or related fields.

Language Skills: Good communication skills in Vietnamese and English (preferred).

Work Experience: Minimum of 1 years of experience in a similar position.

Skills: 

Excellent communication skills, especially in B2B communication.

- Proficient in office IT skills.

- Strong organizational and document management skills.

- Teamwork skills and the ability to work independently.

Other Requirements: Honest, careful, and highly responsible.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Thời gian thử việc: 2 months
  • Độ tuổi: 24 - 35
  • Thời gian làm việc: Monday - Friday: 8.00 AM - 5.00 PM
  • Đồng nghiệp: Friendly
  • Phúc lợi: According to company’s regulations.
  • Ngày nghỉ: Comply with Vietnam Labor.
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công ty cổ phần Hion
Công ty cổ phần Hion Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 3, Số 93 phố Tô Hiệu, Phường Nghĩa Đô, Quận Cầu Giấy, Thành phố Hà Nội, Việt Nam.

HION là nền tảng kết nối những sản phẩm chất lượng, chiết khấu cao từ người sản xuất đến trực tiếp với người bán hàng online.

Thông qua HION, người bán hàng online dễ dàng có thêm thu nhập bằng việc lựa chọn phân phối những sản phẩm chất lượng, phù hợp với đối tượng khách hàng riêng biệt của mỗi người.

Không chỉ giúp người bán hàng online có thêm những sản phẩm chất lượng, chiết khấu cao, HION còn tạo ra những công cụ hỗ trợ bán hàng, thanh toán hiện đại để giúp quá trình bán hàng đơn giản hơn, hiệu quả hơn.

Chính sách bảo hiểm

  • Đóng BHXH đầy đủ

Các hoạt động ngoại khóa

  • Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..

Lịch sử thành lập

  • Ngày bắt đầu hoạt động: 07/09/2023

Mission

Luôn phấn đấu hết mình để làm hài lòng mọi người tiêu dùng

Những nghề phổ biến tại Công ty cổ phần Hion

Bạn làm việc tại Công ty cổ phần Hion? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty cổ phần Hion

Công ty cổ phần Hion

Click để đánh giá