Mô tả công việc
• Design packages, programs and its quotation for TO/TA’s daily requests, to meet their requirements and demands
• Coordinate with Operation department and Suppliers (if needed) to make sure tours run smoothly and solve the troubles (if any)
• Issue invoices in due time and assist accounting department with regard to payment
• Other tasks assigned by Sales Manager/ BOD
• Elaborate and update TO/TA’s annual brochures.
• Handle bookings and customer care when travelers are on ground
• Weekly and monthly reports or irregular reports (if any) to SM/BOD
• Train and support other team members as and when required
• Prepare and escort FAM trip (if needed)
Yêu cầu công việc
• Have knowledge of route points. Love traveling.
• Have sales experience of 2 year or more in the tourism field.
• Be patient, willing to learn and work under high pressure
• Good English/German/Spanish.
• Graduated from College or University majoring in Culture, Tourism, Foreign Language, Economics...
• Proficient computer skills
Quyền lợi
• Friendly and progressive working environment.
• Pay insurance according to the law + Special health insurance package
• Work from home (WFH) policy with full salary.
• Happy hour policy at the office.
• Negotiable – To Be Advised on interview, depending on experience.
• Working hours. Off Saturday, Sunday
• Quarterly, annual, holiday, revenue bonuses...
• Sales inspection trip and training courses according to company regulations
• Travel domestically and internationally according to Company policies and other special programs.
• The Company&039;s maternity pay policy in addition to insurance salary.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-13 22:40:03
Hoàng Anh là đối tác chiến lược được chọn lựa để mang đến những giải pháp tiên phong, tạo ra những trải nghiệm ẩm thực khác biệt, độc đáo cho người tiêu dùng. Qua đó, giúp nâng cao vị thế cạnh tranh cho các doanh nghiệp đối tác bằng đội ngũ chuyên gia có chuyên môn quốc tế và am hiểu sâu sắc về văn hoá ẩm thực bản địa. Những ý tưởng sáng tạo tại Hoàng Anh luôn hướng đến mục tiêu làm tăng giá trị trải nghiệm cho người tiêu dùng, qua đó góp phần tạo nên lợi thế cạnh tranh cho đối tác nhờ sự am hiểu về “gout” ẩm thực đặc thù của từng địa phương.
Review THỰC PHẨM HOÀNG ANH
Công ty tốt có văn hóa
Tính linh hoạt, tốt, tín dụng và lấy
Công việc ổn định, môi trường thân thiện