Nguyên Liệu Thực Phẩm Hoàng Anh - Hoàng Anh Flavor 3.8 ★

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm Nguyên Liệu Thực Phẩm Hoàng Anh - Hoàng Anh Flavor

Cập nhật 11/12/2024 14:37
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN HƯƠNG LIỆU VÀ NGUYÊN LIỆU THỰC PHẨM HOÀNG ANH
HR Admin Assistant (Urgent)
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 26/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 25/01/2025
Hình thức: CONTRACTOR
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Bouygues Construction IT Vietnam is a part of Bouygues Construction IT, a trusted partner for the business lines which provides competitiveness of the Bouygues Construction Group and promotes its digital transformation.

We are seeking a dedicated and proactive HR Admin Assistant to join our HR Admin team. This role is integral to supporting various administrative functions, human resources initiatives, and accounting tasks supporting.

Job Description

Training & Development:

  • Develop and coordinate comprehensive training programs and development initiatives in collaboration with other departments.
  • Ensure training processes and procedures are documented and followed.
  • Conduct and monitor the annual performance appraisal system to support employee growth and development.

Administration & Accounting Support

  • Handle all aspects of expat liaison, including but not limited to work permits, residency cards, and business visas.
  • Organize company events and activities to foster a positive work environment.
  • Manage administrative tasks such as purchasing, office maintenance, pantry supplies, stationery, business trip preparations …
  • Support accounting process, payment process, contract review, SAP- invoices input, budget controlling, ... Ensure timely and accurate processing of invoices and payments.

Compensation & Benefits

  • Finalize attendance records and maintain accurate monthly timesheets.
  • Collect information regarding salary reviews and promotions under the directions.

HR Information Systems & Policies

  • Maintain and update the HR information system to ensure accuracy and compliance.
  • Regularly review and update HR policies to align with current best practices and legal requirements.
  • Provide regular budget reports and insights to ensure financial control.
  • Update, structure and provide guidance on best practices related to policies and laws to others.

Provide other support as assigned to meet the dynamic needs of the organization.

Job Requirements

  • College/ Bachelor graduated with background in Human Resources.
  • 2 - 3 years experience in administrative and HR support roles.
  • Proficiency in Microsoft Office or relevant HR software.
  • Strong knowledge of labor laws.
  • Fluent in English. Proficiency in French is a big advantage.

General Skills

  • Good communication skills.
  • Good problem-solving and researching skills.
  • Energetic and eager to tackle new projects and ideas.
  • Well-organized.
  • Can-do attitude.

What We Offer

Professional, Open-minded and Creative Environment:

  • International, friendly, proactive, supportive workplace.
  • Great teamwork with Agile mindset.
  • Fostering mutual respect and understanding.
  • Strong sharing culture to improve individual development.

Individual Development

  • Extensive training and in-depth knowledge sharing sessions.
  • Online internal learning hub with various categories in hard skills & soft skills (languages, programming language, data visualization…).
  • Individual empowerment.

Special Care For Employee

  • Work from home 2 days/ week.
  • Dell laptop and external monitor for your work.
  • 100% salary on probationary period.
  • Up to 2-month performance bonus.
  • 15 annual leave days + 6 sick leave days (plus 1 annual leave day for every 3-year working).
  • Annual health check-up and premium health insurance for employee (and your beloved children after 3-working year).
  • Various attractive teambuilding activities and company trip.
  • Sport, personal activities sponsor.
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN HƯƠNG LIỆU VÀ NGUYÊN LIỆU THỰC PHẨM HOÀNG ANH
Nguyên Liệu Thực Phẩm Hoàng Anh - Hoàng Anh Flavor Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Lô B10 Khu công nghiệp Hiệp Phước, Xã Hiệp Phước, Huyện Nhà Bè, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Hoàng Anh là đối tác chiến lược được chọn lựa để mang đến những giải pháp tiên phong, tạo ra những trải nghiệm ẩm thực khác biệt, độc đáo cho người tiêu dùng. Qua đó, giúp nâng cao vị thế cạnh tranh cho các doanh nghiệp đối tác bằng đội ngũ chuyên gia có chuyên môn quốc tế và am hiểu sâu sắc về văn hoá ẩm thực bản địa. Những ý tưởng sáng tạo tại Hoàng Anh luôn hướng đến mục tiêu làm tăng giá trị trải nghiệm cho người tiêu dùng, qua đó góp phần tạo nên lợi thế cạnh tranh cho đối tác nhờ sự am hiểu về “gout” ẩm thực đặc thù của từng địa phương.


Review Nguyên Liệu Thực Phẩm Hoàng Anh - Hoàng Anh Flavor

3.8
5 review

07/12/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Lương thưởng và phúc lợi tốt - môi trường thân thiện, linh hoạt

14/11/2023
Nhân Viên Nhân Sự tại Hồ Chí Minh

Công ty tốt có văn hóa

23/05/2021
Associate tại Hà Nội

Tính linh hoạt, tốt, tín dụng và lấy

Những nghề phổ biến tại Nguyên Liệu Thực Phẩm Hoàng Anh - Hoàng Anh Flavor

Bạn làm việc tại Nguyên Liệu Thực Phẩm Hoàng Anh - Hoàng Anh Flavor? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Nguyên Liệu Thực Phẩm Hoàng Anh - Hoàng Anh Flavor

Nguyên Liệu Thực Phẩm Hoàng Anh - Hoàng Anh Flavor

Click để đánh giá