Việc làm In Hồng Hà

Cập nhật 24/07/2024 22:23
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần In Hồng Hà
Head Of International Business (China Market)
In Hồng Hà
4 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 09/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 08/09/2024
Hình thức: INTERN
Kinh nghiệm: 5 - 6 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Summary

Our client, a renowned and established FMCG company in Vietnam, is currently seeking a Head of International Business to join their team

Job Responsibilities

This position will spearhead the identification, evaluation, and management of new business opportunities in China and other markets that align with both short- and long-term financial goals. This role involves managing the full cycle of market research, feasibility studies, and partner negotiations, as well as coordinating with cross-functional teams to establish new business in international markets. This position will also be responsible for developing and executing sales strategies to increase market share and revenue in the designated region

  • Proactively identify, evaluate, and manage business opportunities that align with the company's financial goals and strategic objectives.
  • Conduct research to identify new international business development opportunities in international markets, this is to include identifying new potential partners or acquisitions overseas
  • Identify new sales leads and potential markets to develop plans and strategies by coordinating with the managers to achieve the sales target
  • Lead Chinese market scans, feasibility studies, and evaluations to provide data-driven insights for decision-making on new ventures.
  • Partner Negotiations: Oversee negotiations with new partners, preparing contracts, and advising on pricing and contract terms to ensure mutually beneficial agreements.
  • Cross-Functional Collaboration: Work closely with Sales, Marketing, R&D, and Regulatory Affairs to launch new businesses in new international markets, enhancing processes to drive efficiency and reduce redundancy.
  • Facilitate effective coordination between overseas teams and head office functional teams, providing timely support to meet business objectives.
  • Performance Monitoring: Regularly review the performance of teams and identify areas for improvement to enhance overall business effectiveness.
  • Stakeholder Communication: Provide regular business reports to the Board of Directors and management, clearly communicating the progress of monthly and quarterly initiatives to internal and external stakeholders.
  • Client/Partner Support: Act as a trusted advisor to key partners, customers, and stakeholders, addressing challenging requests or escalations as needed

Experience Requirements

  • Minimum of 5 – 10 years of experience in sales, with at least 2 - 5 years in a managerial role
  • Proven track record in international business development within the FMCG industry or related consumer goods sectors. Experience with Chinese market or Cambodia market
  • Background experience working with Instant Noodles products is a plus
  • Strong knowledge of the global FMCG market, including regulatory frameworks, market access, and industry trends
  • Experience in establishing and managing strategic partnerships, distribution networks, and licensing agreements in international markets.
  • Excellent negotiation, communication, and interpersonal skills, with the ability to build and maintain strong relationships with diverse stakeholders.
  • Solid understanding of market research methodologies, competitive analysis, and financial analysis.
  • Proficiency in English. Chinese language is a plus
  • Willingness to travel domestically and internationally as required

Education requirements

  • Bachelor's degree in Business Administration, Marketing, or a related field. An advanced degree (e.g., MBA) is a plus

If you're ready to take on this challenge, then click the APPLY button or contact Ms. My at My.le@adecco.com for more information

Contact Person

  • My Le
  • Adecco
Khu vực
Báo cáo
Công Ty Cổ Phần In Hồng Hà
In Hồng Hà Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Khu CN Phú Minh, Phường Cổ Nhuế 2, Quận Bắc Từ Liêm, Thành phố Hà Nội

Được thành lập năm 2004 là một doanh nghiệp chuyên ngành in ấn, Công ty cổ phần in Hồng Hà với sản phẩm chủ yếu hóa đơn ,tạp chí, tem nhãn, bao bì, chúng tôi mong muốn được góp một phần công sức của mình vào sự thành công của quý khách hàng
Trong nền kinh tế không ngừng phát triển của nước ta, ngành thiết kế nói chung cũng như ngành thiết kế đồ họa và in ấn nói riêng đóng một vai trò quan trọng. Xu hướng chung là mọi khách hàng ngày càng khắt khe hơn với những ấn phẩm quảng cáo - những thông điệp mà bất cứ Doanh nghiệp nào cũng cần phải có để tiếp cận thị trường, tiếp cận Khách hàng tiềm năng của mình.Với nền tảng là công nghệ hiện đại và đồng bộ, chúng tôi mong muốn trở thành nhà cung cấp hàng đầu Việt Nam. Trong lĩnh vực in ấn, sản xuất bao bì chuyên nghiệp cung cấp dịch vụ thiết kế và in ấn trên 10 năm kinh nghiệm và đã có hơn 10.000 khách hàng trên cả nước .Chúng tôi đã được giới thiệu đạt tiêu chuẩn IN HÓA ĐƠN GIÁ TRỊ GIA TĂNG tại Website Tổng cuc Thuế.
Công ty cổ phần in Hồng Hà đã chú ý đầu tư toàn bộ các thiết bị in và sau in nhằm khép kín từ khâu thiết kế tạo bản in , in và hoàn thiện sản phẩm .Dây chuyền sản xuất bao bì, vỏ hộp tại nhà máy, giúp kiểm soát chất lượng được ổn định, hạ giá thành sản phẩm. Vỏ hộp, bao bì được sản xuất chủ yếu bằng công nghệ in Offset với máy in Offset 6 màu, của nhập khẩu từ Cộng Hoà Liên Bang Đức, Nhật Bản
Mục tiêu của chúng tôi là cung cấp các sản phẩm đạt chất lượng tốt nhất, với giá cả phù hợp nhất, thấu hiểu và thỏa mãn mọi nhu cầu của khách hàng. Sự hài lòng và tin cậy của Quý khách hàng là khởi nguồn cho sự phát triển bền vững của chúng tôi.

Những nghề phổ biến tại In Hồng Hà

Bạn làm việc tại In Hồng Hà? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo In Hồng Hà

In Hồng Hà

Click để đánh giá