Việc làm Bất Động Sản An Vũ

Cập nhật 19/04/2024 09:39
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Kinh Doanh Bất Động Sản An Vũ
Timo Care Representative
Bất Động Sản An Vũ
4 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 02/01/2025
Hạn nộp hồ sơ: 01/02/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

ABOUT TIMO

Everybody dreams of being rich(er) and fears being poor. Timo supports you in achieving this dream. Financially, we support across the 5 functions of money: moving, managing, accessing, growing, and protecting your money.

Being rich however means more than just having a lot of money. Enjoying a rich life includes making money more fun and emotional by embedding banking services into your lifestyle and within your social circle to unlock a truly rich life.

 

WHAT YOU WILL BE DOING

  • Field visit and meet customers to fulfill Customer Identity Verification process for Account Opening and Card Issuance.
  • Manage customer portfolio and ensure delivery of high-quality products/services to clients and increase revenue for the company.
  • Self-develop and implement action plans to improve company-client relationship.
  • Collaborate with other departments or banking partners to ensure active implementation of client relationship objectives.
  • Develop customer portfolio following the assigned target from company or line manager.
  • Proceed all after sales service such as: Hand-over cards / PIN/ Documents to customers if all requirements are met.
  • Instruct customers to use The Company’s digital channels and products.
  • Answer simple enquiries of customers or escalate to higher support levels, if any.
  • Arrange appointments for registered customers to meet RO for debit card receiving.
  • Consult Timo Visa Credit card qualification criteria for customers to apply.
  • Conduct survey campaigns to define customers’ satisfaction and comments, and advise customers on product features, technical instruction, and privilege programs (if any).
  • Responsible for performing a full range of customer service-oriented telephone and other communication channels such as Facebook, Zalo…
  • Ensure adherence to the defined operational process, AML & KYC guidelines, code of conduct & rules of The Company.
  • Participate in developing processes and regulations related to assigned projects.

 

WHAT WE NEED FROM YOU

  • Be careful, hard-working, trustworthy and disciplined.
  • Has interpersonal skills.
  • High sense of responsibility and service excellence.
  • Be able to speak with clarity and precision in order to explain thoroughly to customers.
  • Be able to work independently or collaborate with teams to solve diverse customer inquiries and issues.
  • Has an appropriate appearance and courtesy manner.
  • Be able to communicate in English is a plus.
  • Have experience in the service sector (hotels, banking, insurance, finance).
  • Be able to work in shift, including night and weekend.
  • Be excited about working on a start-up project under high pressure and productivity achievement.


Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Kinh Doanh Bất Động Sản An Vũ
Bất Động Sản An Vũ Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
24 lam sơn phường 2 quận tân bình

TẠI SAO BẠN CHỌN AN VŨ mà không phải là một nơi nào khác⁉️

Môi trường làm việc thỏa sức đam mê

  • KHÔNG ĐƯỢC nhận mức lương dưới 20.000.000 vì thu nhập tại Địa Ốc An Vũ có thể lên đến hàng trăm triệu mỗi tháng
  • KHÔNG ĐƯỢC về sớm, vì mỗi tối phải bận mục giết cọp (Tiger) với an.h e.m trong c.ông ty
  • KHÔNG ĐƯỢC ngồi mãi một chỗ, vì tại đây, bạn phải lên chức s.au mỗi quý
  • KHÔNG ĐƯỢC hết việc vì với giỏ sản phẩm đa dạng, bạn có thể thỏa sức đam mê kiếm tiền
  • KHÔNG ĐƯỢC FA vì công ty đã "chắp cánh" rất nhiều cặp đôi đến được với nhau

 

Bạn làm việc tại Bất Động Sản An Vũ? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Bất Động Sản An Vũ

Bất Động Sản An Vũ

Click để đánh giá