Mô tả công việc
- Manage Recruitment Team: Oversee and lead the recruitment team, ensuring alignment with company goals and strategies, and fostering a collaborative and efficient work environment.
- Develop recruitment plans and improve the company's recruitment processes and related systems based on the company's development needs.
- Work closely with business units to formulate strategies, plans, solve problems and recruit talent to meet human resource requirements and build talent pipelines.
- Expand and optimize recruitment channels to ensure alignment with business needs and ensure recruitment tasks are completed.
- Build a candidate database and maintain relationships with candidates to ensure a continuous talent pipeline.
- Summaries recruitment issues, propose rational suggestions to optimise recruitment systems and processes and complete recruitment analysis reports. Communicate and share recruitment processes, methods and skills with other recruiters to improve the efficiency of recruitment activities.
- Maintain the company's image and establish the employer brand.
- Complete other tasks assigned by leadership.
Yêu cầu công việc
- At least 5 years of recruitment management experience, with recruitment delivery experience in the internet industry.
- Bachelor's degree or above, with headhunting experience preferred.
- Familiar with various recruitment channels, proficient in various interviewing methods and skills.
- Proactive, good at communication and coordination, strong team player, able to work under pressure, with affinity and good professional ethics.
- English can be used as a working language.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary and benefits, negotiated based on skills and experience.
- Participation in social insurance, health insurance, and other benefits as per legal regulations.
- Annual leave and public holiday entitlements according to the regulations of the Vietnamese government.
- A dynamic, professional, and friendly work environment with ample opportunities for future advancement.
Công ty Cổ phần Libera Premium Club (LIPC) là thành viên thuộc Tập đoàn KDI Holding. Đơn vị kinh doanh thẻ điểm hội viên sử dụng tại Vega City Nha Trang – quần thể phức hợp nghỉ dưỡng – nghệ thuật hàng đầu thế giới.
Hình thành và đi vào hoạt động chưa lâu, tuy nhiên LIPC tự hào đã có một đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp, nhiệt huyết, đam mê và tràn đầy sức trẻ.
LIPC chú trọng xây dựng môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động, sáng tạo, bài bản; đặt công tác đào tạo và phát triển nhân sự là nhiệm vụ trọng tâm. Luôn tạo điều kiện, cơ hội để nhân viên học hỏi và phát triển; coi trọng nhân viên như là tài sản quý giá của Công ty.
LIPC hứa hẹn sẽ là một môi trường làm việc năng động, đầy thử thách và nhiều cơ hội phát triển. Hãy đến với LIPC để thử thách bản thân và chinh phục những ước mơ.