Mô tả công việc
• Develop and implement comprehensive user growth marketing plan aligned with company objectives
• Identify key growth opportunities and set actionable goals to drive user acquisition and retention
• Collaborate with cross-functional teams to ensure growth initiatives align with business objectives
• Develop and manage the growth marketing budget, efficiently allocating resources to maximize ROI
• Analyze user data and behavior to identify opportunities for improving acquisition and retention
• Implement strategies for user feedback collection and leverage insights to improve user experience
• Coordinate with other teams to operate CRM and Marketing Automation
• Stay informed about industry developments, latest digital marketing trends, technologies best practices and integrate relevant insights into marketing strategies.
2. Data Solution
• Manage data pools (organic and paid sources) & propose solutions to achieve business and marketing objectives
• Study data pools to find valuable insights and behaviors of target audiences/ potential customers
• Ensure data collection follow guideline of legal and compliance.
3. Media Performance
• Define key performance indicators (KPIs) and set performance targets for marketing campaigns with given budget
• Ensure campaigns KPI are aligned with overall marketing objectives
• Develop media plan, run, follow up and optimize to achieve campaign KPI
• Collaborate and manage media agencies, publications, platforms... to ensure campaign run effectively and smoothly
• Responsible for SEO, ASO & SEM
• Implement data-driven adjustments to improve conversion rates and reduce customer acquisition costs
• Other tasks assigned by Line Manager.
Yêu cầu công việc
• Minimum of 5 years of experience in Digital Performance Marketing, App Growth... preferably in Financial or Technology sector
• At least 3 years of experience working in Global Media Agency
• Proven track record of developing and executing successful user growth strategies
• Strong analytical skills with a data-driven approach to decision making
• Able to work independently. Good communication in English
• Good communication and interpersonal skills.
Quyền lợi được hưởng
Attractive Bonus Policy
Chăm sóc sức khoẻ
Compulsory Insurances full salary (Social Insurance, Health Insurance, Unemployment Insurance) based on the Labor Code and PVI premium health Insurance based on the Company's regulations
Nghỉ phép có lương
11 Public holidays based on the Labor Code, 20 Annual leave days based on the Company's regulation, 5-year-employee has 1 more annual leave day
Công ty cổ phần Long Hậu được chính thức thành lập vào ngày 23 tháng 5 năm 2006, là một trong những thành viên của Công ty phát triển công nghiệp Tân Thuận (chủ đầu tư của Phú Mỹ Hưng, Sadeco, KCX Tân Thuận, KCN Hiệp Phước). Sau hơn 11 năm hoạt động Long Hậu đã trở thành thương hiệu có uy tín trong lĩnh vực đầu tư phát triển cơ sở hạ tầng khu công nghiệp. Hiện tại Long Hậu đang đầu tư phát triển các dự án khu công nghiệp, khu dân cư Long Hậu, dự án Long Hậu 3 rộng 123,98 ha rất có giá trị tiềm năng về kinh tế. Cổ phiếu Long Hậu được niêm yết tại sàn HOSE với mã chứng khoán là LHG.
Khu công nghiệp Long Hậu sở hữu vị trí chiến lược gần TPHCM (chỉ cách cụm cảng Tân Cảng - Hiệp Phước, cảng SPCT 3km, cảng Cát Lái 25km và cách khu đô thị Phú Mỹ Hưng 12km, trung tâm Sài Gòn 19km), cơ sở hạ tầng hoàn chỉnh, dịch vụ hỗ trợ chuyên nghiệp, tiện ích đa dạng.
Sau hơn 11 năm hoạt động, KCN Long Hậu đã thu hút hơn 160 nhà đầu tư trong và ngoài nước.
Trong suốt nhiều năm LHC đã xây dựng thành công những chính sách về phát triển con người, quản lý doanh nghiệp theo công cụ BSC, triển khai hệ thống ERP nhằm tạo sự phát triển bền vững cho doanh nghiệp.
Năm 2009, LHC là một trong số 11 doanh nghiệp của Việt Nam được thủ tướng chính phủ trao giải vàng chất lượng quốc gia, năm 2010 LHC đạt được giải mô hình doanh nghiệp xuất sắc của giải thưởng chất lượng Châu Á-Thái Bình Dương. Năm 2016, LHC đón nhận Huân chương lao động hạng Nhì.