Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
PERFORMANCE (40%)
a) In charge of pricing and quotation:
- Collect and check received quotes, for complex quotes under instruction of Supervisor, Manager.
- Collaborating with product teams to collect data to make accurate and appropriate quotations.
- Offer quotation to customer/agent according to guidance.
- Follow up with operation team to ensure cargo will be handled as SOP.
- Input revenue into e-FMS and other systems if required.
- Make KPI reports, join meeting with customer agent (if any)
- Manage cost/revenue, report for P&L as request.
- Handle ad-hoc report and tasks assigned by Supervisor, Manager.
b) Project report:
- Send email to product teams to complete necessary data as template.
- Ensure the accuracy and reasonableness of the data and then sum it up in the report.
- Send to PIC on team to review and send to Agent/ customer as timelines
- Join the meeting with to review KPI, make minutes meeting and send to relevant parties.
CUSTOMER SATISFACTION (15%)
- Proactively establish and maintain effective working team relationships with all support departments: Product and Commercial team, HR, Accounting, …
- Good communication and building relationship
- Support AR/ Accounting department chasing Customer/Agent payment for outstanding if any
OPERATION EXCELLENCE & HUMAN RESOURCE MANAGEMENT (35%)
- Strive to improve customer satisfaction through excellent customer service
- Keep a high level of knowledge about existing products and services, and learn about new products and services as they come in.
- Teamwork efficiency: support and back up for other team members.
Yêu Cầu Công Việc
JOB REQUIREMENTS
- University degree, major in the relevant fields.
- English with fluent 4 skills (listening, speaking, reading comprehension, writing).
- Good at Internet, MS Office (Excel, Word, Power Point)
- Good skill of Interpersonal communication and Customer Service
- Customer – oriented, planning, organizing & supervising
- 3-6 months experience in sales intern position.
- Good with figures, responsible, careful, detail-oriented, dynamic and hard-working.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 22 - 40
- Lương: Cạnh tranh
Công ty cổ phần Long Hậu được chính thức thành lập vào ngày 23 tháng 5 năm 2006, là một trong những thành viên của Công ty phát triển công nghiệp Tân Thuận (chủ đầu tư của Phú Mỹ Hưng, Sadeco, KCX Tân Thuận, KCN Hiệp Phước). Sau hơn 11 năm hoạt động Long Hậu đã trở thành thương hiệu có uy tín trong lĩnh vực đầu tư phát triển cơ sở hạ tầng khu công nghiệp. Hiện tại Long Hậu đang đầu tư phát triển các dự án khu công nghiệp, khu dân cư Long Hậu, dự án Long Hậu 3 rộng 123,98 ha rất có giá trị tiềm năng về kinh tế. Cổ phiếu Long Hậu được niêm yết tại sàn HOSE với mã chứng khoán là LHG.
Khu công nghiệp Long Hậu sở hữu vị trí chiến lược gần TPHCM (chỉ cách cụm cảng Tân Cảng - Hiệp Phước, cảng SPCT 3km, cảng Cát Lái 25km và cách khu đô thị Phú Mỹ Hưng 12km, trung tâm Sài Gòn 19km), cơ sở hạ tầng hoàn chỉnh, dịch vụ hỗ trợ chuyên nghiệp, tiện ích đa dạng.
Sau hơn 11 năm hoạt động, KCN Long Hậu đã thu hút hơn 160 nhà đầu tư trong và ngoài nước.
Trong suốt nhiều năm LHC đã xây dựng thành công những chính sách về phát triển con người, quản lý doanh nghiệp theo công cụ BSC, triển khai hệ thống ERP nhằm tạo sự phát triển bền vững cho doanh nghiệp.
Năm 2009, LHC là một trong số 11 doanh nghiệp của Việt Nam được thủ tướng chính phủ trao giải vàng chất lượng quốc gia, năm 2010 LHC đạt được giải mô hình doanh nghiệp xuất sắc của giải thưởng chất lượng Châu Á-Thái Bình Dương. Năm 2016, LHC đón nhận Huân chương lao động hạng Nhì.