Mô tả công việc
-Objective:
Maintain and develop new partnerships, products, and services for the Maazi Viet Nam to increase income, this includes:
Food and beverage services;
Event and Catering Services;
Meet targets have been set
Build and maintain relationships with customers and business partners.
Key Responsibilities:
Implement the sales and marketing strategy to push up sales revenues of Maazi Restaurants.
Approach tour companies, tour guides, trade agents, and partners for direct sales of restaurants, catering, and other services.
Direct meeting with cooperating clients for joint venture and a potential chance for partnership
Directly conduct direct sales for local awareness and special sales and MKT campaigns among potential customers (Offices, Resident Buildings, Corporates, tourist attractions/spots, Hotels, partners…)
Host inspection groups, prepare hospitality gifts at the beginning of the year and other special occasions, and inform any new sales policy tour company, tour guide, trade agents (by email/SMS/phone call)
In charge of event/catering arrangement.
Take care the brand exposure, image, identity and restaurant façade
Support on any sales, MKT initiatives or product/service innovation to help increase revenue, profit or cost saving.
Set up and Ensure database of customers and partners is up to date and receive regular communications
Conduct Market survey, market research and competitors report at least twice per year to support strategic planning and marketing.
Other related tasks as assigned by BOM
Quyền lợi được hưởng
- Monthly salary (negotiated)
- Competitive year end bonus (13th month)
- Lunch allowance for full time workers.
- 50% off when dining in any outlet.
- Service tax and tips (shared between all staff)
Yêu cầu công việc
Qualifications / Experience:
A relevant qualification in Sales & Marketing, Business, Economic and/or Commerce.
Minimum 02-year experience in a sales, business development (Hospitality/F&B Experiences preferred). Able to travel to the designed locations when required.
Planning, problem-solving and time-management skills
Result oriented and well communication skills (written and oral) in both Vietnamese and English
Yêu cầu hồ sơ
- updated CV
- Copy certificate/diplom...
Công ty Cổ Phần M&B Foods là một công ty cổ phần được thành lập vào ngày 15/08/2022 với mã số thuế 0317431767. Công ty cung cấp các sản phẩm thực phẩm chất lượng cao cho các đối tác bán lẻ ở khắp mọi miền đất nước. Trụ sở chính của chúng tôi nằm tại 72/68 Huỳnh Văn Nghệ, Phường 15, Quận Tân Bình, Thành Phố Hồ Chí Minh, Việt Nam. Với đội ngũ của chúng tôi, chúng tôi cung cấp dịch vụ và sản phẩm tốt nhất, hợp tác với các đối tác bán lẻ để cung cấp cho khách hàng các sản phẩm thực phẩm tốt nhất. Đội ngũ của chúng tôi được cập nhật liên tục về các thành phần thực phẩm, chất lượng và các tiêu chuẩn an toàn thực phẩm. Bên cạnh đó, chúng tôi cũng luôn lắng nghe và xử lý tốt các ý kiến đóng góp của khách hàng, để cải thiện dịch vụ và sản phẩm của chúng tôi. Chúng tôi luôn luôn cố gắng để cung cấp những sản phẩm chất lượng cao và đảm bảo đáp ứng được nhu cầu của khách hàng. Mong rằng sự hợp tác giữa chúng tôi và khách hàng sẽ là một trải nghiệm tuyệt vời đối với tất cả mọi người. Để biết thêm thông tin về công ty và sản phẩm của chúng tôi, quý khách vui lòng gọi điện thoại số 0899 155099. Chúng tôi rất hân hạnh được phục vụ quý khách.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH đầy đủ sau thời gian thử việc.
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các sự kiện công ty tổ chức
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập vào ngày 12/08/2022 với đội ngũ nhân viên được đào tạo chuyên nghiệp cả về kỹ thuật chuyên môn lẫn kiến thức về an toàn thực phẩm.
Mission
Với lý tưởng sẽ trở thành một trong số những công ty nổi tiếng, những công ty hàng đầu về thực phẩm mang lại cho khách hàng những dịch vụ tốt nhất trên thị trường hiện nay. Chúng tôi luôn cố gắng, cải thiện với phương châm “ khách hàng là thượng đế, phải quan tâm đến trải nghiệm của khách hàng”. Vậy nên, chúng tôi đang ngày càng nỗ lực tạo ra những sản phẩm tốt nhất, đáp ứng tối đa nhu cầu của khách hàng.