Các phòng ban đang tuyển dụng tại Nhà Xanh

Marketing/ Truyền thông
Hành chính

Việc làm Nhà Xanh

Cập nhật 01/03/2025 10:02
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần Nhà Xanh
Senior Resort Host/ Giám sát tiền sảnh
Nhà Xanh
8 việc làm 88 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng Ca/ Giám Sát
Ngày đăng tuyển: 16/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 14/02/2025
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Phú Lộc - Huế

Mô tả công việc

1. Monitors rooms status and discrepancies

2. Assists subordinates during peak hours.

3. Conduces daily briefing.

4. Monitors guest registration cards ensuring that staffs adhere to the standard required and “Guest Profile” data key-in standard.

5. Checks and updates room status with Housekeeping on an on going daily basis.

6. Ensures cashiers check-out folios are correct, ensuring that the various types of vouchers are attached.

7. Ensures that the Lost Interface folio has been cleared daily.

8. Monitors all arriving guest through guest Arrival List ensuring that the rates, set-up, and guest requirements are all following-up.

9. Ensures the strict control of room & safety box keys.

10. Ensures that all guests are pre-registered.

11. Ensures the efficient operation of all Front Office departments at night

12. Ensures that the Log Book of all shifts are up-to-date and briefed to all staff.

13. Handles all Front Office filing system and ensure that all document are up-date.

14. Ensures proper flow and operational coordination of transporting check-in guest to their villas and departing guests to the Cashier for check-out.

15. Controls the VAT check are printed out after the folio is closed.

16. Ensures that all employees report for duty punctually wearing the correct uniform and name tag at all times.

17. Assist in the building of and efficient team of employees by taking and active interest in their welfare, safety, training and development.

18. Ensures that all employees have a complete understanding of, and adhere to the hotel’s policy and procedures.

19. Conducts training courses for new employees, and regular “refresher” courses for newly hired and existing employees as well as all trainees.

20. Ensures that all employees have been trained according to all Mini-SOP. Keep all record and summit to Training Department.

21. Ensures that all departmental reports and correspondence are completed punctually and accurately.

22. Evaluates staff performance when required.

23. Monitors staff attendance and staff scheduling and ensures that the manpower is match with the daily working load, base on daily activities.

24. Responds to any changes as dictated by the hotel.

Quyền lợi được hưởng

• Competitive salary

• Attractive benefits

• Accommodation, transportation, meals and uniforms provided

• General insurance provided for inpatient medical treatment

• Outpatient medical treatment claims

• Opportunity to attend various professional training courses

• Opportunity for promotion and transfer within the group

• Opportunity to experience at Hotels and Resorts belonged to Banyan Tree Group

Yêu cầu công việc

  • Prior experience in a similar role
  • Proficient in English communication
  • Capable of efficiently handling clerical tasks

Yêu cầu hồ sơ

Please send CV in English with recent updated photo to us or apply directly via Hoteljob

Like us on Facebook for more job opportunities at Laguna Vietnam https://www.facebook.com/tuyendunglaguna/

Facebook: Laguna Lăng Cô Tuyển Dụng

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tòa nhà 8C , 30 Tạ Quang Bửu, Hai Bà Trưng, Hà Nội

Công ty Cổ phần Nhà Xanh được thành lập vào tháng 11 năm 2006, là doanh nghiệp tiên phong trong ứng dụng nhiều máy móc và công cụ dụng cụ vào lĩnh vực làm sạch, vệ sinh chuyên nghiệp, vệ sinh công nghiệp, cung cấp dịch vụ quản lý nhân viên vệ sinh cùng với các giải pháp làm sạch.

Mục tiêu phát triển chuyên nghiệp, Nhà Xanh luôn nỗ lực ứng dụng và thử nghiệm trên nhiều bề mặt vật liệu, phát triển bền vững với phương châm “Khách hàng tín nhiệm - Green House phát triển”. Green House đã, đang và sẽ không ngừng cung cấp những sản phẩm có chất lượng cao và dịch vụ chất lượng hoàn hảo, nhằm mang đến sự hài lòng cao nhất .

Ban lãnh đạo tới các phòng ban thực hiện công viêc luôn lấy Khách hàng là trọng tâm, lắng nghe và luôn ý thức tiếp nhận để phục vụ chuyên nghiệp trong công việc, truyền cảm hứng tới từng nhân viên và đối tác.

Những nghề phổ biến tại Nhà Xanh

Bạn làm việc tại Nhà Xanh? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Nhà Xanh

Nhà Xanh

Click để đánh giá