Việc làm PHÁT TRIỂN NGUỒN LỰC VIỆT PHÁT

Cập nhật 14/08/2024 21:49
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN PHÁT TRIỂN NGUỒN LỰC VIỆT PHÁT
CRM Executive
PHÁT TRIỂN NGUỒN LỰC VIỆT PHÁT
1 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 19/10/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 147 Hai Bà Trưng,Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

SUMMARY

We are seeking a highly motivated and customer-oriented CRM Executive to join our organization. The CRM Executive will be responsible for overseeing customer service operations and developing strong relationships with current and potential subscribers. This role requires excellent communication skills, a deep understanding of customer needs, and a passion for delivering exceptional customer experiences.

Key Responsibilities

Customer Service Management:

  • Manage all aspects of customer service operations, including handling inquiries, resolving complaints, and addressing customer feedback promptly and professionally.
  • Ensure timely and accurate responses to customer inquiries through various communication channels (phone, email, social media, etc.).
  • Monitor customer service performance metrics and continuously improve customer satisfaction levels.

CustomerRelationship Building

  • Develop and maintain strong relationships with current magazine subscribers to enhance customer loyalty and retention.
  • Identify opportunities to upsell or cross-sell additional products and services to existing customers, based on their interests and preferences.
  • Proactively engage with potential subscribers to promote our magazines and convert them into loyal customers.
  • Conduct regular customer satisfaction surveys and gather feedback to identify areas for improvement and enhance customer experience.

CRM Execution and Analysis

  • Execute CRM initiatives and campaigns to optimize subscriber acquisition, engagement, and retention.
  • Work with Development Team to build anCRM system to manage customer data, segment customer lists, and personalize communication.
  • Monitor and analyze customer behavior, engagement, and conversion rates to identify opportunities for improvement.

Reporting and Analysis

  • Generate regular reports on customer service performance metrics, subscriber engagement, and customer feedback analysis.
  • Utilize data analysis to identify opportunities for enhancing customer service processes, improving subscriber satisfaction, and increasing retention rates.
  • Provide actionable insights and recommendations to the management team to optimize customer service operations and drive business growth.

Industry Updates

  • Stay up-to-date on industry trends, competitor activities, and best practices in customer relationship management.
  • Participate in job fairs to showcase and introduce Forbes' products and services.

Yêu cầu công việc

• Bachelor's degree in business administration, marketing, or a related field.

• Proven experience in customer service or CRM role, preferably within the publishing industry or a similar subscription-based business.

• Excellent verbal and written communication skills with the ability to engage and build rapport with customers.

• Strong problem-solving and conflict resolution abilities.

• Proficiency in CRM software and tools.

• Data-driven mindset with the ability to analyze customer data and derive actionable insights. • Ability to work collaboratively with cross-functional teams.

• Customer-centric mindset with a passion for delivering exceptional customer experiences.

• Native Vietnamese with fluent spoken and written English.

• Strong team player with excellent communication skills.

• Positive attitude.

Quyền lợi được hưởng

• Clear opportunities for advancement.

• Equipped with computers and tools for work.

• Social insurance, unemployment insurance, health insurance according to laws.

• 13th month salary.

• Paid leave and holidays, vacations.

• 1 the latest magazine per month.

• Working day: 8:30 AM to 6 PM from Monday to Friday

Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN PHÁT TRIỂN NGUỒN LỰC VIỆT PHÁT
PHÁT TRIỂN NGUỒN LỰC VIỆT PHÁT Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Số 20-21 Lô D28, Khu D Geleximco, Đường Lê Trọng Tấn, Hà Đông

Công ty Cổ phần Phát triển Nhân lực Việt Phát (Việt Phát JSC) được thành lập từ năm 2013, tự hào tiên phong trong lĩnh vực đào tạo, cung ứng nguồn nhân lực chất lượng cao cho thị trường quốc tế. Với 3 cơ sở đào tạo chuyên nghiệp tại Ninh Bình và Hà Nội cùng hệ thống văn phòng đại diện phủ khắp toàn quốc, Việt Phát tập trung hoạt động trong lĩnh vực:

- Đào tạo ngoại ngữ

- Tư vấn xuất khẩu lao động, tư vấn du học nghề tại các nước Nhật Bản, Hàn Quốc và Đức

- Tư vấn Du lịch kết hợp khám chữa bệnh tại Nhật Bản

Tiền thân là doanh nghiệp xuất khẩu lao động làm việc tại các công ty Nhật Bản và các công ty có vốn đầu tư Nhật Bản tại Việt Nam. Không ngừng nỗ lực, Việt Phát đã đem đến nhiều cơ hội việc làm cho người lao động Việt Nam với 1483 thực tập sinh được đào tạo và đã xuất cảnh thành công, 100% hồ sơ du học đỗ visa Nhật Bản.

Trung tâm Đào tạo Tiếng Đức TELC trực thuộc Việt Phát JSC, là đơn vị có kinh nghiệm hàng đầu trong lĩnh vực đào tạo tiếng Đức chuẩn quốc tế và đưa du học sinh Việt Nam sang Đức học tập và làm việc tại CHLB Đức. TELC cung cấp các dịch vụ chủ đạo: Đào tạo tiếng Đức, Tư vấn Du học nghề Đức, Tư vấn Chuyển đổi bằng Đức, Tư vấn chương trình Đầu bếp đặc sản (không yêu cầu tiếng)

Những nghề phổ biến tại PHÁT TRIỂN NGUỒN LỰC VIỆT PHÁT

Bạn làm việc tại PHÁT TRIỂN NGUỒN LỰC VIỆT PHÁT? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo PHÁT TRIỂN NGUỒN LỰC VIỆT PHÁT

PHÁT TRIỂN NGUỒN LỰC VIỆT PHÁT

Click để đánh giá