Mô tả công việc
CORE COMPETENCIES / ROLES AND RESPONSIBILITIES
As a Executive Lounge Operative, together with your direct Supervisor, you are responsible for your department to deliver an excellent guest experience and follow Hilton standards.
You are the first point of contact for dealing with any general management related inquiries that arise within the hotel. The position predominately involves face-to-face contact with Guests and represents Senior-level hotel management in their absence. It is also the Management contact point for any hotel operational issues that arise that cannot be resolved by the department. You will be responsible for performing the following tasks to the highest standards:
• Provide food and beverage services to executive lounge guests, assisting the Executive Lounge Receptionist in welcoming guest, prepare welcome drink and cold tower for arrival guests
• Greet customers immediately with a friendly and sincere welcome, using a positive and clear speaking voice, listen to understand requests, respond with appropriate action and provide accurate information such on outlet hours, special VIP programs, events, etc.
• Ensure that the Executive Lounge equipment and systems are functioning at all times, and that the area is maintained in a clean, tidy and organized way.
• Receive special requests from guests and respond appropriately or forward requests to appropriate team members for decisions and actions
• Take on an active role in the team by being kind, cooperative, and helpful and never forgetting the person behind the guest.
• Handle food and beverages in a safe, hygienic and professional way, ensuring that all caution is taken when handling food and when cleaning in order to prevent sickness and contamination.
• Ensure that the day-to-day functions of the Executive Lounge are completed, including but not limited to checklists, set-ups for meal periods, daily requisitions, buffet and breakfast services, and replenishments.
• Carry out any other reasonable duties and responsibilities as assigned
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary (Attractive salary)
- Fully paid insurance regimes: social insurance, health insurance, unemployment insurance, health insurance
- Get job-related professional training, opportunities for advancement.
- Professional working environment with opportunity to learn and grow.
Yêu cầu công việc
• A certificate of English (from CEFR B2 or Toeic 455 or Ielts 5.0 and above)
• Fluency in other languages, Chinese, Korean, Japanese are preferable
• Previous experience working in management position in an luxury hotel environment
• Familiar with Property Management Systems; Opera system
Yêu cầu hồ sơ
Công ty Cổ phần Phát triển Nhân lực Việt Phát (Việt Phát JSC) được thành lập từ năm 2013, tự hào tiên phong trong lĩnh vực đào tạo, cung ứng nguồn nhân lực chất lượng cao cho thị trường quốc tế. Với 3 cơ sở đào tạo chuyên nghiệp tại Ninh Bình và Hà Nội cùng hệ thống văn phòng đại diện phủ khắp toàn quốc, Việt Phát tập trung hoạt động trong lĩnh vực:
- Đào tạo ngoại ngữ
- Tư vấn xuất khẩu lao động, tư vấn du học nghề tại các nước Nhật Bản, Hàn Quốc và Đức
- Tư vấn Du lịch kết hợp khám chữa bệnh tại Nhật Bản
Tiền thân là doanh nghiệp xuất khẩu lao động làm việc tại các công ty Nhật Bản và các công ty có vốn đầu tư Nhật Bản tại Việt Nam. Không ngừng nỗ lực, Việt Phát đã đem đến nhiều cơ hội việc làm cho người lao động Việt Nam với 1483 thực tập sinh được đào tạo và đã xuất cảnh thành công, 100% hồ sơ du học đỗ visa Nhật Bản.
Trung tâm Đào tạo Tiếng Đức TELC trực thuộc Việt Phát JSC, là đơn vị có kinh nghiệm hàng đầu trong lĩnh vực đào tạo tiếng Đức chuẩn quốc tế và đưa du học sinh Việt Nam sang Đức học tập và làm việc tại CHLB Đức. TELC cung cấp các dịch vụ chủ đạo: Đào tạo tiếng Đức, Tư vấn Du học nghề Đức, Tư vấn Chuyển đổi bằng Đức, Tư vấn chương trình Đầu bếp đặc sản (không yêu cầu tiếng)