Việc làm Topclever Hcm

Cập nhật 14/10/2024 21:46
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Phát Triển Tiềm Năng Lãnh Đạo Topclever Hcm
Telesales Training & Quality Specialist
Topclever Hcm
3 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 20/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 19/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

*According to Decree No.13/2023/ND-CP on protecting personal data (“PDP”), Home Credit Vietnam would apply "Personal Data Processing Agreement" with all candidates to ensure compliance with the decree.

By submitting this application to Home Credit Vietnam Finance Company Limited through Linkedin, you agree to allow Home Credit to proceed your provided information in accordance with Personal Data Processing Agreement that you have read, fully understood and agreed to the entire content at link https://career.homecredit.vn/en/article/id/217


KEY RESPONSIBILITIES

Quality Assurance:

  • Monitor Process Quality: Ensure that Telesales operations follow company standards and processes.
  • Automate Reports: Improve reporting systems by automating key reports to enhance efficiency.
  • Compliance Checks: Ensure Team Leaders and operators follow established rules and procedures.
  • Evaluate Calls: Listen to operator calls, assess quality, and provide feedback to Team Leaders.
  • Minimize Misconduct: Detect and reduce operator cheating or rule violations, applying corrective actions when necessary.
  • Improve Skills: Work with QC and Team Leaders to improve operators' customer service and sales skills.

Training & Development:

  • Design Training Programs: Create and update training materials for new and existing operators, as well as for new product launches.
  • Deliver Training: Implement and oversee training plans, ensuring they meet the needs of the team.
  • Track Training Results: Report training outcomes to management and suggest ways to improve future sessions.
  • Innovate Training Methods: Suggest and test new training methods to continuously improve operator performance.

Reporting & Collaboration:

  • Prepare Reports: Submit regular updates on quality and training performance to the QA & Training Supervisor.
  • Cross-Department Collaboration: Work closely with other teams to ensure the smooth operation of the Telesales department.

4. Additional Duties:

  • Support New Initiatives: Assist with new product launches and special projects as needed.


JOB REQUIREMENTS

  • Telesales Quality Control
  • Training Development
  • Call Evaluation
  • Process Improvement
  • Feedback & Coaching
  • Compliance Enforcement
  • Operator Development
  • English: Writing and Speaking


COMPENSATION & BENEFITS

  • 13th Salary Fixed and KPI Bonus
  • Premium Health Care
  • 24/7 Accidental Insurance
  • 100% Social Insurance
  • Meal + Phone Allowance
  • Yearly Medical Checkup
  • 15 Annual Leaves
  • Professional and Transparent Working Environment
  • Apply Latest Financial Technology in the World


Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Phát Triển Tiềm Năng Lãnh Đạo Topclever Hcm
Topclever Hcm Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
15 Trần Văn Trà, Phường Tân Phú, Quận 7,

Công Ty CP Phát Triển Tiềm Năng Lãnh Đạo TOPCLEVER HCM một thành viên Toppion Group với tâm huyết xây dựng chân dung thế hệ lãnh đạo trẻ Việt Nam có tư duy, năng lực và phương châm sống đẹp theo giá trị Nhân - Trí - Dũng

Tầm nhìn Nhân Trí Dũng

Công Ty CP Phát Triển Tiềm Năng Lãnh Đạo TOPCLEVER HCM một thành viên Toppion Group đặt ra tầm nhìn trở thành 1 tổ hợp giáo dục tiên phong trong việc ứng dụng phương pháp huấn luyện thực nghiệm đa tương tác phát triển tài năng lãnh đạo dành cho trẻ từ 3 đến 18 tuổi.

Triết lý Nhân Trí Dũng

NHÂN: Nhân cách và đạo đức cơ bản để làm người.

Trân trọng - biết ơn - yêu thương - trách nhiệm - tôn trọng - chính trực

TRÍ: Sự tinh thông lĩnh hội tri thức để hiểu mình, hiểu những người xung quanh, hiểu biết về thế giới, từ đó biết mình nên theo đuổi mục tiêu nghề nghiệp gì để làm tốt đẹp hơn cho mình, những người xung quanh, thế giới này/hoặc ít nhất cũng không làm nguy hại đến nó.

Hiểu bản thân - Hiểu người khác - Hiểu thế giới - Lựa chọn mục tiêu - Đam mê sự nghiệp

DŨNG: Bản lĩnh vào đời và theo đuổi được ước mơ, lối sống đề ra

Tự tin - kỷ luật - kiên cường - dũng cảm - khiêm nhường - sáng tạo - thích nghi - phục vụ xã hội

7 KỸ NĂNG THẾ KỶ 21: Giao tiếp và hợp tác - Tư duy Sáng tạo & Linh hoạt - Giải quyết vấn đề - Tư duy toàn cầu - Kỹ năng ứng dụng công nghệ - Kỹ năng bảo tồn và hoà quyện thiên nhiên - Kỹ năng lãnh đạo.

Trung tâm huấn luyện ứng dụng phương pháp đặc biệt theo mô hình trải nhiệm thực nghiệm tâm lý đa tương tác với nền tảng áp dụng nhiều kỹ thuật tâm lý NLP (Neuro Linguistic Programming - Lập trình ngôn ngữ tư duy), kết hợp nhiều hoạt động tương tác ứng dụng VAK (Visual - hình ảnh; Auditory - âm thanh; Kinesthetic - vận động),cùng hệ thống trò chơi hướng đến phát triển 8 trí thông minh, đặc biệt có các trải nghiệm tâm lý tác động mạnh mẽ vào nhận thức của học viên ở tầng sâu nhất (subconscious mind), kết hợp với kỹ thuật Coaching (kèm cặp) của Liên đoàn Coaching quốc tế ICF và Phương pháp Coaching theo Hệ thống Stakeholder-Centered-Coaching của Marshall Goldsmith.

Những nghề phổ biến tại Topclever Hcm

Bạn làm việc tại Topclever Hcm? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Topclever Hcm

Topclever Hcm

Click để đánh giá