Phát Triển Truyền Thông Văn Hóa Việt Nam

Hà Nội
1.000 - 5.000 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm Phát Triển Truyền Thông Văn Hóa Việt Nam

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Phát Triển Truyền Thông Văn Hóa Việt Nam
Merchandiser
Phát Triển Truyền Thông Văn Hóa Việt Nam
2 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 21/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/07/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

The successful candidate will oversee the below activities:
• In charge of building the strategic buying plan for the assigned category.
• Market research, historical data analysis.
• Monitor and analyze business performance.
• Merchandise allocation.
• Inventory Management.
• Plan and deliver merchandise to stores across Vietnam.
• Communicate with business partners in HQ.

Job Description

- Analyzing consumer buying patterns and updating and predicting future fashion trends.
- Propose items to buy (style, type, design, quantity, etc) based on review and budget.
- Follow closely sales seasons, events, new arrivals of the market to optimize stock level.
- Prepare analytical reports, presentation of the brand when needed frequency.
- Forecast profits/sales and plan budgets.
- Monitor and apply various merchandising methods and ensure increase in productivity.
- Analyze sales figures, customers reactions and market trends to anticipate product needs and plan product ranges/stock.
- Work closely with operation in order to receive new shipments.
- For retail: Manage product allocation to stores, and monitoring item replenishment in order to ensure products availability in stores.
- Master file management.
- Collect data, analyze and monitoring of inventory on daily/weekly/monthly basis.
- Other: Support global procurement initiatives and deliver solutions to improve and streamline the processes.

------------------------------------------

ABOUT EMERS VIET NAM
Emers Group was founded in 1997. Began in the commodity industry and diversified businesses that
include raw material trading, traditional media, digital media, e-literature, PR, sports & event marketing, sports brand distribution (wholesale, e-commerce & retail), and arts & cultural foundation. With offices throughout the world.
Emers Vietnam is established since 2019, and initially in charge of the NIKE GOLF products-line in Vietnam. From 2020, Emers Vietnam Co. Ltd. has become the official exclusive distributor of Nike Sports & Golf in Vietnam and many ASEAN countries.
The business at Emers Vietnam continue to grow and in 2022, we acquired and launched several new brands in Golf such as Waac, G/Fore with a variety of retail stores in HCMC. In 2023, we have just launched a running shoe line - ON Running, a Switzerland brand running shoes and apparel.
We are moving fast and excited about the possibilities and growth in the Wholesales / Retail business for Sport fashion.

• VN Office: Mapletree, 1060 Nguyen Van Linh, Dis.7, HCM
• Working time: 08:30 – 12:30 | 13:30 – 17:30
• We are on: 20+ Countries

Yêu Cầu Công Việc

- More than 3-year experience in international merchandising/ procurement.
- Working experience in Fashion / Sport Retail industry is a must.
- Knowledgeable in development and execution of procurement and procedures to a high standard as well as a basic knowledge of supplier relationship management process.
- Display excellent presentation and communication skills with a particular ability to influence and negotiate agreements with multiple stakeholders
- Effective communication and interpersonal skill to interact with all levels, both external and internal. Commitment and result driven are definitely a plus.
- Having good verbal and written communication skills in both Vietnamese and English.

Thông tin khác

  • Thời gian thử việc: Full Salary
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Thời gian làm việc: Mon-Fri / 8h30-17h30
  • Phúc lợi:

    Income
    - Competitive salary package, performance-based
    - 13th month salary & year-end bonus by individual ability & company’s performance
    - Salary review based on performance.
    - Other benefits followed by labor law
    Workplace Happiness
    - Heath check annual
    - Laptop (after probation

  • Ngày nghỉ: Sat-Sun
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Phát Triển Truyền Thông Văn Hóa Việt Nam
Phát Triển Truyền Thông Văn Hóa Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4, Tòa nhà 25T2, Đường Nguyễn Thị Thập, Phường Trung Hoà, Quận Cầu Giấy, Hà Nội

Công Ty Cổ Phần Phát Triển Truyền Thông Văn Hóa Việt Nam chuyên hoạt động trên lĩnh vực tổ chức sự kiện đặc biệt là các sự kiện giao lưu nghệ thuật, các sự kiện tôn vinh các doanh nghiệp và doanh nhân được truyền hình trực tiếp trên các kênh VTV1, VTV2, VOV...Đài truyền hình Việt Nam, các chương trình xúc tiến thương mại và các sự kiện động thổ, khởi công, khánh thành và Tri ân khách hàng, tổ chức các show ca nhạc với các ca sỹ hàng đầu Việt Nam, sản xuất đĩa hài tết, phim quảng cáo, tổ chức sản xuất và treo các bảng biển ngoài đường cao tốc, quốc lộ và trong nội thành, sản xuất và treo các Benner ngoài đường phố, là đơn vị chuyên xuất bản các ấn phẩm sách báo chuyên ngành. Trải qua gần 10 năm hình thành và phát triển, VNCCD là một trong những thương hiệu hàng đầu trong lĩnh vực tổ chức sự kiện. 

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2011

Mission

Với rất nhiều sự kiện lớn đã được tổ chức trên toàn quốc, VNCCD đã tự khẳng định vị thể của minh và có đủ tự tin, năng lực tổ chức những sự kiện lớn tầm quốc gia và quốc tế. Do mở rộng quy mô cơ cấu tổ chức nhằm đưa Công ty trở thành một Tập đoàn Truyền thông Văn hóa lớn trong nước, công ty cần tuyển thêm nhân viên kinh doanh làm về truyền thông, báo chí, khai thác tài trợ, ưu tiên những người có kinh nghiệm và đã từng học trong các lĩnh vực : Kinh doanh, truyền thông, quảng cáo, báo chí, maketing, tư vấn , bán hàng bảo hiểm....

Những nghề phổ biến tại Phát Triển Truyền Thông Văn Hóa Việt Nam

Bạn làm việc tại Phát Triển Truyền Thông Văn Hóa Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Phát Triển Truyền Thông Văn Hóa Việt Nam

Phát Triển Truyền Thông Văn Hóa Việt Nam

Click để đánh giá