Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Đào tạo
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Maintaining and growing the revenue of existing customers.
- Discover the needs of customers to develop business.
- Make a plan to manage and develop the coverage of products on the market.
- Achieve and exceed monthly, quarterly and annual sales targets established by management.
- Customer care and tightly sales tracking according to the schedule.
- Directly implement, and supervise the performance of contracts, including procedures for delivery of goods, issuing invoices, returning.
- Receive and handle customer complaints about product quality, delivery time …
- Support the accounting department to expel the debt, only the responsibility when the customer has paid off.
- Make quotations, create and negotiate contracts to close the deal but not directly sign contract. Monitor the contract liquidation process.
- Propose the contract implementation method with customers and propose the effective plan to approach customer.
- Report on inventory, sales speed at the supermarket and propose solutions to push sales/ clear slow-moving stock to the person in charge.
- Manager and monitor Merchandiser activities, make sure they complete tasks according to the schedule.
- Make sure fieldwork on the working plan, send report on time.
Yêu Cầu Công Việc
- College or University, preferably Economics/Business Administration
- Have at least 1 year of experience in a similar position in the FMGC industry at supermarkets, convenience store chains...
- Have experience and relationships with supermarket chains and convenience chains
- Experience in negotiating commercial contracts with supermarket chains, convenience store chains..
- Good sales data analysis and evaluation skills
- Problem-solving skills
- Proficient in Microsoft Office
- Accept business trips to local Supermarkets on a weekly/monthly/quarterly basis.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Tự hào là nhà cung cấp dịch vụ phục vụ mặt đất hàng đầu tại Việt Nam, Công ty cổ phần Phục vụ mặt đất Sài Gòn – Cam Ranh (được các hãng hàng không trong và ngoài nước chọn cung cấp dịch vụ phục vụ mặt đất theo tiêu chuẩn của Hiệp hội không tải quốc tế (IATA) và tiêu chuẩn riêng của hãng. Với kinh nghiệm trong lĩnh vực phục vụ mặt đất, chúng tôi mang đến dịch vụ trọn gói cho khách hàng với uy tín, an toàn và chất lượng cao. Hãy trở thành những nhân viên phục vụ mặt đất để cùng mang đến những dịch vụ tuyệt vời cho khách hàng của chúng ta.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2013
Mission
Chúng tôi chào đón các bạn ứng viên có đủ năng lực, trình độ và mong muốn làm việc trong môi trường quốc tế, chuyên nghiệp, thân thiện, nhiều thách thức và cơ hội. Những học viên đạt kết quả tốt theo yêu cầu của khóa đào tạo nghiệp vụ sẽ có cơ hội được tiếp nhận vào làm việc tại công ty.