Mô tả công việc
ABOUT THE JOB:
- Support the timely delivery and implementation of strategic initiatives and business-as-usual (BAU) enhancements as requested by the business
- Engage in discussions with the development, business, and testing teams to understand requirements and enhancements to be delivered
- Bridge the gap between business requirements and user acceptance tests.
- Utilize test automation tools such as Selenium, Appium, JMeter, and Karate.
- Track outstanding defects and collaborate with the Scrum team to resolve issues promptly within the agreed timeline.
- Proactively seek continuous improvement in test coverage and execution.
- Actively participate in scrum activities and meeting discussions, including sprint planning, daily stand-up, and retrospective
- Prepare testing status reports and closely collaborate with business users.
- Provide overall department support for governance and communication.
- Monitoring of performance, KPI management and support quality reviews.
- Support improvement initiatives to continuously improve capabilities, productivity, and efficiency of the Quality Engineering function.
- Support of knowledge management to facilitate sharing knowledge.
Yêu cầu công việc
ABOUT YOU:
- Bachelor's degree in Computer Science, Information Technology, or related technical fields.
- Proficiency in manual testing methodologies and techniques, including test case design, execution, and defect reporting.
- At least 2 years in manual testing of software applications to ensure comprehensive test coverage.
- Hand-on experience of various testing techiques such asdata testing,API Testing, functional testing, etc.
- Ability to interact with database such as SQL, MongoBD, etc.
- Experience with tools like JIRA , JIRA-Xray, Confluence, Sharepoint.
- Working experience preferably in the insurance or financial industry.
- Experience with automation test is a plus.
- Good command of English to collaborate with team and stakeholder.
Quyền lợi được hưởng
Benefits
- 13th-month salary
- 14+ annual leaves per year
- Premium healthcare insurance, starting from your probation period
- Project reviews and yearly performance appraisals
- Annual company trips
- Teambuilding activities: Team lunch/dinner, events, and celebrations, sports clubs (football, yoga, badminton, etc.)
- International team with flexible working time + hybrid working
- Tailor-made career path
- Technical workshops and training courses
- Mobility: Opportunities to be on-site abroad in our offices in over 60+ countries
Công ty Cổ phần Relia Việt Nam là công ty có vốn đầu tư của Nhật Bản thuộc tập đoàn Relia group tại Tokyo, chuyên cung cấp các dịch vụ chăm sóc khách hàng và các dịch vụ trọn gói khác cho khách hàng. Với đội ngũ lãnh đạo tâm huyết, nhân viên chuyên nghiệp và các chuyên gia có nhiều kinh nghiệm đến từ Nhật Bản. Relia Việt Nam đang phấn đấu trở thành công ty hàng đầu trong lĩnh vực cung cấp các dịch vụ thuê ngoài - BPO tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2009
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành
Review RELIA Việt Nam
Mới đổi tên công ty, là công ty bên thứ 3, ai cũng được nhận, lương rất thấp (RV)
Quy trình đào tạo chuẩn, học hỏi được nhiều công việc, mọi người hỗ trợ lẫn nhau trong công việc (RV)