Strategy & Planning
- Working with stakeholders to understand their needs, concerns, and the environment that they operate in to define detailed requirements.
- Communicating requirements to stakeholders, managing conflicts, issues, and changes to ensure that stakeholders and project team members remain in agreement on solution scope.
- Gather, organize, and synthesize large amounts of product information from various sources.
- Identify and define business needs and problems/issues to enable a feasible solution scope to be developed.
- Identify the risks associated with the proposed solution as well as the risk for not implementing the solution.
- Collaborate in the planning, design, development, and deployment of new applications and enhancements to existing applications.
- Contributes to the conversion of business needs into functional designs and conduct product training as needed.
- Identifies and manages gaps, determining the effectiveness of proposed solutions and developing Business Requirements documents and models.
- Ensure the team understands the product requirements and backlog and that the product is delivered at high quality.
- At least 3 years in business analysis.
- Understanding of BABOK® Knowledge Areas.
- Excellent analytical, mathematical, and creative problem-solving skills.
- Excellent written and oral communication skills.
- Familiarity with trends in web standards, accessibility, and usability.
- Being experienced in Agile environment, good logical thinking, analytical thinking, critical thinking and problem solving.
- Knowledge of standard business analysis tools and techniques, such as process mapping, requirements gathering, and stakeholder analysis.
- Understanding of database systems and data visualization tools (e.g., Excel, SQL).
- Strong analytical, problem-solving, and documentation skills.
- Excellent interpersonal and communication abilities, with a focus on active listening and translating technical concepts for non-technical audiences.
- Proactive attitude and self-motivation with the ability to work independently or as part of a team.
- Excellent listening and interpersonal skills. Logical and efficient.
Công ty Cổ phần Relia Việt Nam là công ty có vốn đầu tư của Nhật Bản thuộc tập đoàn Relia group tại Tokyo, chuyên cung cấp các dịch vụ chăm sóc khách hàng và các dịch vụ trọn gói khác cho khách hàng. Với đội ngũ lãnh đạo tâm huyết, nhân viên chuyên nghiệp và các chuyên gia có nhiều kinh nghiệm đến từ Nhật Bản. Relia Việt Nam đang phấn đấu trở thành công ty hàng đầu trong lĩnh vực cung cấp các dịch vụ thuê ngoài - BPO tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2009
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành
Review RELIA Việt Nam
Mới đổi tên công ty, là công ty bên thứ 3, ai cũng được nhận, lương rất thấp (RV)
Quy trình đào tạo chuẩn, học hỏi được nhiều công việc, mọi người hỗ trợ lẫn nhau trong công việc (RV)