Mô tả công việc
Thuan Thien Heritage Conservation and Development Joint Stock Company (Thuan Thien Legacy) is a company operating in the fields of: Nature experience education; Ecotourism & Technology
related to nature and natural heritage conservation. We always put the goal of respecting, preserving and promoting the inherent values of nature first.
* Market Research:
- Analyze competitors to identify product strengths, weaknesses, and opportunities for development.
- Conduct market research to gain in- depth understanding of target customers, preferences, buying behavior, and market trends.
- Develop product marketing strategies:
- Plan and manage marketing budgets effectively.
- Develop and implement comprehensive marketing strategies for products, including product positioning, communication messages, distribution channels, and promotional programs.
* Develop content:
- Create engaging and creative marketing content (articles/ images/ videos)
to convey product messages to customers.
- Manage and optimize digital communication channels (Website/ Social Network/ Email
Marketing).
- Design & Create publications/ information to support sales activities.
* Coordinate with departments:
- Work closely with R&D, CX, Marketing departments to understand the product
and unify marketing activities.
- Support the sales team in product training and sales support tools.
* Measure and evaluate:
- Ability to use English for work (Communication & Search/read
- Analyze data to make decisions to improve and optimize strategies.
Request :
- Bachelor&039;s degree in Journalism, Marketing, Communications, PR, Finance... related fields;
- Experience: at least 1 year of experience in the above related fields;
- Monitor and evaluate the effectiveness of marketing campaigns.
documents in English);
- Experience working with design and content creation applications such as: MS
PowerPoint; Adobe Illustrator; Adobe Photoshop; video creation applications;...
- Good communication skills; eager to learn; good presentation & presentation
skills.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-06 02:30:03
Xuất phát từ người con của đất Việt mang trong mình những tâm niệm, hoài bão tạo ra những giá trị tốt cho xã hội. Ông Bành Ngọc Thanh - Người tiên phong đầu tiên cho ngành tóc Việt Nam đã sáng lập ra Công Ty Mỹ Phẩm Tóc Kella vào năm 2006 thực hiện giấc mơ ứng dụng khoa học công nghệ mới nhất, tạo ra những sản phẩm làm đẹp hữu ích và chăm sóc tóc cho người Việt.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm cao cấp
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2006
Mission
Với phương châm: “ Trao kiến thức - tạo giá trị - mang lại vẻ đẹp cho mái tóc Việt” Kella không ngừng sáng tạo và hoàn thiện các công thức làm đẹp mang âm hưởng Truyền thống kết hợp với hiện đại đem lại hiệu quả cao, phù hợp với nhu cầu sử dụng của từng khách hàng.