Working Address: Thanh Xuan District, Ha Noi City
Job Description
- You are in charged of design the marketing campaign strategy for full product lifecycle.
- Manage a small team/ project
- Set and define strategic plans for paid media campaigns, built off the annual and product goals set by the producer
- Develop global strategic frameworks that define approach to the campaign, including target audiences, channel, measurement, and spend
- Use framework/workflow to brief Producer for tactical plans; review the process to ensure objectives are met
- Participate in the annual budget planning process, recommending paid media spend required to achieve business goals
- Collaborate with producers, game designers, engineers, and other cross-functional groups to design test ideas
- Build/ training/ manage team
Job requirement
- Graduation College or University
- English: Fluent
- At least 3 years experience in gaming industry
- At least 3 years experience in paid media agency
- Strong analytical skills, including the ability to break down complex data scenarios to get insight
- Ability to build positive working relationships with cross-functional teams
- Comfortable working as an individual contributor within a large team environment
Benefits
- Annual Bonus, Project profit sharing
- Health Insurance & Perks
- Paid Holiday, Sick Time & Paid Time off
- Company social events, vacation trip
- Offers the chance to work/learn alongside game industry veterans who have shipped some of the industry’s high-quality console/mobile games
Xuất phát từ người con của đất Việt mang trong mình những tâm niệm, hoài bão tạo ra những giá trị tốt cho xã hội. Ông Bành Ngọc Thanh - Người tiên phong đầu tiên cho ngành tóc Việt Nam đã sáng lập ra Công Ty Mỹ Phẩm Tóc Kella vào năm 2006 thực hiện giấc mơ ứng dụng khoa học công nghệ mới nhất, tạo ra những sản phẩm làm đẹp hữu ích và chăm sóc tóc cho người Việt.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm cao cấp
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2006
Mission
Với phương châm: “ Trao kiến thức - tạo giá trị - mang lại vẻ đẹp cho mái tóc Việt” Kella không ngừng sáng tạo và hoàn thiện các công thức làm đẹp mang âm hưởng Truyền thống kết hợp với hiện đại đem lại hiệu quả cao, phù hợp với nhu cầu sử dụng của từng khách hàng.