Mô tả công việc
- Picking guests from their location/Airport as per instructions received.
- Checking car conditions.
- Ensuring that the vehicle is equipped with necessary amenities.
- Keeping record of car expenses.
- Opening doors for the guests.
- Maintain detailed knowledge of all facilities and services offered by the hotel
- Provide every assistance to passengers affected by layovers
- Promote and sell the hotel to arriving guests who do not have accommodation (ie walk in guests)
- Maintain appropriate standards of conduct, dress, hygiene, uniform and appearance
- Establishes and maintains effective employee relations
- Attends and participates in departmental meetings and training sessions as required
- Completion of assigned pickup and drop as per the hotel/guest instructions
Quyền lợi được hưởng
At IHG, we provide you competitive benefits and comply to all current laws
We genuinely care about people and we show this through living out our promise of True Hospitality each and every day. It’s what connects every colleague in all IHG hotels.
Each IHG hotel brand delivers True Hospitality in their own way, and at the heart of it all are specific, core service skills.
True Attitude: being caring, wanting to make a positive difference, and building genuine connections with guests
True Confidence: having the knowledge and skills to perform your role, and giving guests the confidence that they can trust you, to help and support them during their stay
True Listening: focusing on what your guest is saying, picking up on body language that is often overlooked, and understanding what the guest wants and needs
True Responsiveness: is about providing guests with what they need, and doing so in a timely and caring manner
There’s so much more to the job than we can capture here. It’s simply about creating great experiences, doing the right thing and understanding people.
Yêu cầu công việc
- Driving licence required
Yêu cầu hồ sơ
Công ty CP Tân Phong là doanh nghiệp hơn 15 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực kinh doanh của cuốn, thiết bị cửa cuốn, bản lề sàn và phụ kiện cửa kính với các nhãn hiệu Masterdoor, Kipton và Dukal. Hiện nay công ty đang có nhu cầu mở rộng thị ngành hàng bản lề sàn và phụ kiện cửa kính.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2002
Mission
Masterdoor sẽ tiếp tục nghiên cứu và giới thiệu những dòng sản phẩm hưu ích và hấp dẫn kèm hệ thống dịch vụ chuyên nghiệp đến với khách hàng yêu mến Masterdoor.