Mô tả công việc
1. Overall duty
- Develop and implement the Marketing & Communications Plan for The Pearl Hoi An
• Implement Marketing Communications Strategy (goals, tactics and actions) to achieve and exceed forecasted revenue figures in Rooms and other revenue generating departments
• Planning & Development: implement, maximize, monitor and evaluate the property's communication objectives, strategies, including advertising, public relations and graphics and collaterals aligned with corporate guidelines
• Trends and Competition: create plan and strategy with the team to keep a close eye on competitor work (globally and locally) but also on broader industry trends and news relevant to our business.
• Event Management & Partnership: Event planning and implementation, quality control for corporate and partnership events. Initiate marketing and co-branding, sponsorship opportunities.
• Administration: Establish and monitor annual / monthly marketing communications budgets, including above the line advertising, public relations, sales promotions and publicity that will form part of the hotel’s business plan.
• Develops and maintains active contacts with the press and key media people, increase media exposures and attentions and organize local and international media trip and engagement.
• Recommends and develops proposals and directs and implements below the line sales promotions to support the advertising and sales campaigns
• Customers relations management: constantly maintain and update hotel database and segmentation, create content for hotel e-newsletter
Quyền lợi được hưởng
- Competitive Salary and Benefit Package
- International Working Environment
- Internal Career Advancement
Yêu cầu công việc
• 5 years of marketing & communications experience, preferably in hospitality industry, strong digital integration
• Bachelor's degree required in PR-Marketing major.
• Strong relationships with both local and national business and industry media outlets
• Experience in acting as a company spokesperson; comfortable and skilled in both broadcast and print media interviews
• Excellent organizational skills
• Good leadership skills
• Be creative and innovative
• Well groomed at all times to maintain a professional impression of the group
• Excellent guests and clients relations
• Be results focused and be able to implement activities to drive revenue
• Be very proficient in Microsoft applications
• Have excellent English written and verbal communication skills
• Extremely proactive with all activities to support the property
• Be able to work effectively as part of a dynamic team
Yêu cầu hồ sơ
CV with full information of experiences, education and personal information shall be contact phone numb
Sản phẩm Táo Vàng chính là sự tiếp nối thành công của Vườn Tâm Hồn, hệ sinh thái giáo dục phát triển nhân cách tích hợp công nghệ 4.0, sản phẩm giáo dục đầu tiên được xác lập kỷ lục thế giới từng gây tiếng vang lớn. Táo vàng đã vinh dự xuất hiện trên các kênh truyền thông uy tính nhất tại Việt Nam như VTV, báo Thanh Niên, Doanh Nhân, Tuổi Trẻ, Người Lao Động,…được sự bảo trợ của TW HỘi kỷ lục gia Việt Nam, Tổ chức Kỷ lục người Việt Nam toàn cầu và Tổ chức Kỷ Lục Việt Nam.
Là hệ thống các trung tâm trên toàn quốc hoạt động chủ yếu trên lĩnh vực giảng dạy và đào tạo tiếng Anh – Toán Tư duy và Kỹ năng sống. Hệ thống Anh ngữ – Toán Tư duy – Kỹ năng ra đời với mục tiêu đồng hành cùng cha mẹ Việt Nam trên hành trình giúp con tự tin giao tiếp tiếng Anh, đồng thời phát triển khả năng trí tuệ (thông qua bộ môn Toán tư duy) cũng như rèn luyện những phẩm chất, kỹ năng của người thành công và hạnh phúc.