- Communication management:
- Develop holistic approach and action plan to enhance overall SPX brand image and maintain high brand consistency across all channels (from online to offline)
- Establish clear communication strategy and execution plan for cross-functional & business projects/ initiatives such as: riders/ drivers activities, feature launching, new policy roll-out to related parties
- Create and maintain smooth communication flow among internal SPX: right information to be delivered to right persons, and at the right time
- Social Media:
- Build up strong social community to increase brand awareness for SPX on social and connect with riders/ drivers to improve their engagement/ commitment with the company
- Social seeding to mitigate seller and rider sentiment towards SPX
- Crisis Management:
- Manage overall social sentiment towards SPX and work with PR/ risk management/ legal on crisis management if needed
- Minimize noise levels & escalation on social media as well as work with PR/ ER to align key message in case of crisis handling
- Online & Offline Visibility Management:
- Manage visibilities on website & rider app, consolidate requests from different stakeholders
- Manage POSM/ Offline materials requests form stakeholders and design to maintain brand consistency
- Leadership:
- Lead, manage and grow a team in conceptualizing, executing and optimizing marketing communication projects to drive impact: Define team’s SOW, monitor and manage project performance KPIs; escalate issues with proposed solutions promptly to management, then closely monitor on mitigation implementation
- Lead a team with diverse backgrounds ; able to provide guidance and feedback to ensure for overall team’s achievement and development
- Possess solid knowledge and experience communication strategy
- Have experience in branding strategy, brand reputation protection
- Have strong connection with brands and experience in running partnership programs
- Possess experience in event planning is a plus
- Highly meticulous and good at coordination, able to work under extreme pressure
- Willing to be hands-on with strong project management and executional abilities
- Proven leadership capabilities, driven, resilient, reliable and more importantly, someone who enjoys working in a fast-paced environment
- At least 2 years of team management experience
- At least 5 years of work experience, preferably in Marketing, Project Management or other relevant experience(s)
- Excellent command of English
Tập đoàn An Thịnh đang từng bước khẳng định vai trò tiên phong trong việc dẫn dắt những xu hướng bất động sản và dịch vụ mới, nhất là trong các lĩnh vực: bất động sản dịch vụ, nghỉ dưỡng, sản xuất vật liệu mới, năng lượng sạch, phát triển y tế, giáo dục góp phần nâng cao tỷ trọng ngành dịch vụ trong nền kinh tế Việt Nam.
Sự phát triển của An Thịnh Group trong những năm vừa qua đã cho thấy khả năng nhạy bén trong việc phát hiện những ngành kinh doanh có tiềm năng và dám chấp nhận mạo hiểm. “Nhạy bén”, “Mạo hiểm” và “Năng động” có thể xem là ba từ khoá vẽ nên bức chân dung của An Thịnh Group.
Với khát vọng trở thành tập đoàn phát triển bất động sản hàng đầu Việt Nam, tập thể cán bộ công nhân viên của Tập đoàn An Thịnh cam kết không ngừng nỗ lực cống hiến để trở thành một doanh nghiệp toàn diện, mang đến hiệu quả, niềm tin và sự hài lòng cho Quý khách hàng, Đối tác. Đồng thời mang lại những giá trị tinh hoa nhất cho một cuộc sống XANH, HIỆN ĐẠI, CÔNG NGHỆ gắn liền với bản sắc văn hóa dân tộc của người Việt.