Việc làm Tập Đoàn An Thịnh

Cập nhật 11/12/2024 15:44
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn An Thịnh
COO Assistant & RevOps
Tập Đoàn An Thịnh
9 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 26/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 24/06/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

http://en.geniee.co.jp/

With high–tech advantage, Geniee is one of the leading Supply Side Platforms (SSP) in Asia, being headquartered in Japan.

Invested by Softbank group (one of the largest Japanese mobile carriers), Geniee is expanding business across Southeast Asia and the US. According to the Deloitte Technology Fast 500 Asia Pacific 2016 Ranking, Geniee ranked in the top 200 of companies in APAC.

With the success of the media solution business in Japan, we (“GENIEE INTERNATIONAL GROUP”) have established and accelerated localization in each country: Singapore, Vietnam, Indonesia and India, providing clients with our cutting-edge Ad technology and Marketing technology solution business.

We are looking for potential candidates who are expected to be core members of Geniee Vietnam. To be part of the Geniee group, you will have the chance to work in a challenging international working environment with passionate and friendly colleagues.


Apply and become a Genieer today!


Responsibilities: 

COO Assistant: 

  • Administrative Support: Manage the COO's schedule, appointments, and travel arrangements, Coordinate meetings and prepare necessary materials, agendas, presentations and minutes
  • Communication and Liaison: Act as a primary point of contact between the COO and internal/external stakeholders
  • Information Management: Maintain organized and up-to-date files, databases, and records
  • Project Coordination: Assist in the coordination and execution of different projects and events that assigned by COO

RevOps: 

  • Collection and analysis of data across the entire revenue generation process
  • Evaluate current processes, programs, and systems, determine how these can be improved to increase revenue, minimize costs, and increase customer satisfaction.
  • Provide insights in business data to optimize sales, marketing, and CS processes
  • Maintain good data hygiene
  • Be responsible for OKR completion, incentives unlocked, sales rewards
  • Provide Hubspot training
  • Maintain CRM hygiene
  • Be responsible for recruitment for sales folks, training, building relationships, etc.
  • Deal with requests related to India and Indonesia team as well

Job requirements: 

Must-have: 

  • At least 2 years of working experience
  • 1- 2 years of operational experience in IT, Marketing industry
  • Good command of English
  • Strong communication skills

Nice-to-have: 

  • Experience in using Hubspot 
  • Data analytics experience 
  • Data science background
  • Extrovert personality
  • Ability to map business processes, flows, and data models: configure workflows, fields, and objects and take requirements for other team members to execute
  • Strong project management, organization, and critical thinking skills
  • Advanced Microsoft Excel skills
  • Adaptable and can work on multiple projects at once while collaborating with different departments.

Working time: 9:00 AM - 6:00 PM (1-hour lunch break) from Monday to Friday

Employment Package:  

  • Laptop (Dell, HP…) provided
  • Social, public health and unemployment insurance as defined in the Labor Code 
  • PTI insurance for staff and 1 family member
  • 12 days’ annual leave and 1 birthday leave
  • Salary review: twice per financial year
  • Half-year bonus: up to 100% of monthly gross salary
  • Most valuable person/team awards per half-year
  • Annual company trip, annual health check
  • Club Allowance, chance to join club activities with cost bearing up to $20/month

Resume submission:

[email protected]

Please note that only qualified candidates will be contacted.

Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn An Thịnh
Tập Đoàn An Thịnh Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 35B Lê Văn Thiêm, Phường Thanh Xuân Trung, Quận Thanh Xuân, Thành Phố Hà Nội

Tập đoàn An Thịnh đang từng bước khẳng định vai trò tiên phong trong việc dẫn dắt những xu hướng bất động sản và dịch vụ mới, nhất là trong các lĩnh vực: bất động sản dịch vụ, nghỉ dưỡng, sản xuất vật liệu mới, năng lượng sạch, phát triển y tế, giáo dục góp phần nâng cao tỷ trọng ngành dịch vụ trong nền kinh tế Việt Nam.

Sự phát triển của An Thịnh Group trong những năm vừa qua đã cho thấy khả năng nhạy bén trong việc phát hiện những ngành kinh doanh có tiềm năng và dám chấp nhận mạo hiểm. “Nhạy bén”, “Mạo hiểm” và “Năng động” có thể xem là ba từ khoá vẽ nên bức chân dung của An Thịnh Group.

Với khát vọng trở thành tập đoàn phát triển bất động sản hàng đầu Việt Nam, tập thể cán bộ công nhân viên của Tập đoàn An Thịnh cam kết không ngừng nỗ lực cống hiến để trở thành một doanh nghiệp toàn diện, mang đến hiệu quả, niềm tin và sự hài lòng cho Quý khách hàng, Đối tác. Đồng thời mang lại những giá trị tinh hoa nhất cho một cuộc sống XANH, HIỆN ĐẠI, CÔNG NGHỆ gắn liền với bản sắc văn hóa dân tộc của người Việt.

Những nghề phổ biến tại Tập Đoàn An Thịnh

Bạn làm việc tại Tập Đoàn An Thịnh? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tập Đoàn An Thịnh

Tập Đoàn An Thịnh

Click để đánh giá