This position will be responsible to lead a team in managing the overall operations of a portfolio of properties, enhancing the value of the properties through well maintained and efficiently run facilities through effective cost management.
Job Responsibilities
- Periodic monitoring and reviewing of policies and systems to ensure relevancy, and initiate changes where necessary to improve the property management processes and procedures.
- Ensure the provision of building services meet the required standards and expenses kept within budget.
- Develop and establish good communication and relationship with tenants and suppliers.
- Coordinate and carry out improvement and upgrading works to the building or systems in response to tenant’s requirements.
- Enforce and monitor various work programs to maintain smooth and efficient operations and ensure that SOPs are adhered to.
- Manage ad-hoc projects such as improvement and upgrading works to building infrastructure and systems; and provide input on the requirements to ensure maintainability and operational needs are met.
- Manage performance of a team of technicians to perform maintenance and repair, establish and maintain a safety first culture by promoting and drive safe work practices.
- Prepare and collate information for monthly management reporting and provide analysis on variances of the expenses.
- Participate in the preparation of the annual budget.
- Degree in Building / Real Estate / Facilities Management or a related Engineering discipline.
- At least 5 years of relevant experiences and knowledge of all phases of property management, as well as procurement of property management services.
- Possess sound knowledge of building M&E systems, with experiences in monitoring Building Management Systems (BMS) and Building Automation Systems (BAS).
- Proficient in MS Office Applications (Word, PowerPoint and Excel). Experience working with SAP will be an added advantage.
- Certification as a Fire Safety and/or Green Mark Facility Manager will be an added advantage.
- Excellent team player with strong communication skills and good computer literacy.
- Ability to be ready 24/7 and to manage operations and projects simultaneously in a fast-paced environment.
(We regret that only shortlisted candidates will be notified. Mapletree Investments Pte Ltd shall not be responsible or liable to any recruitment firm or agency in connection with the receipt of any unsolicited information on any prospective candidate.)
Tập đoàn An Thịnh đang từng bước khẳng định vai trò tiên phong trong việc dẫn dắt những xu hướng bất động sản và dịch vụ mới, nhất là trong các lĩnh vực: bất động sản dịch vụ, nghỉ dưỡng, sản xuất vật liệu mới, năng lượng sạch, phát triển y tế, giáo dục góp phần nâng cao tỷ trọng ngành dịch vụ trong nền kinh tế Việt Nam.
Sự phát triển của An Thịnh Group trong những năm vừa qua đã cho thấy khả năng nhạy bén trong việc phát hiện những ngành kinh doanh có tiềm năng và dám chấp nhận mạo hiểm. “Nhạy bén”, “Mạo hiểm” và “Năng động” có thể xem là ba từ khoá vẽ nên bức chân dung của An Thịnh Group.
Với khát vọng trở thành tập đoàn phát triển bất động sản hàng đầu Việt Nam, tập thể cán bộ công nhân viên của Tập đoàn An Thịnh cam kết không ngừng nỗ lực cống hiến để trở thành một doanh nghiệp toàn diện, mang đến hiệu quả, niềm tin và sự hài lòng cho Quý khách hàng, Đối tác. Đồng thời mang lại những giá trị tinh hoa nhất cho một cuộc sống XANH, HIỆN ĐẠI, CÔNG NGHỆ gắn liền với bản sắc văn hóa dân tộc của người Việt.