Việc làm TẬP ĐOÀN AUSTEC

Cập nhật 11/06/2024 09:53
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN AUSTEC
Sales Staff
TẬP ĐOÀN AUSTEC
3 việc làm 19 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 10 - 25 triệu
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 18/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 19/08/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Trên 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Lô E1, đường 6, KCN Hòa Bình, xã Nhị Thành, huyện Thủ Thừa, Long An

Mô tả công việc

***COMPANY INTRODUCTION:

YUJIN VINA Co., Ltd specializes in manufacturing cutlery such as spoons, forks, and knives for European and American brands and handbag metal accessories for luxury brands. The company has been in operation for more than 20 years with three factories in Thu Duc and one new factory in Long An focusing on automation. We are looking for young talented and active employees who are willing to take on new challenges and leadership opportunities to upgrade their career.

***ABOUT YOUR ROLE:

Orientation, unity, team development to bring the highest efficiency in work.

***YOUR RESPONSIBILITIES WILL INCLUDE:

1. For Junior Manager position

  • daily communicate with customers
  • explore customer information
  • discuss with customers' requests, demands or claims
  • check and process to take the lable from customer system
  • weekly join salesteam meeting
  • arrange and join meeting with clients or suppliers
  • manage orders
  • do production request, book ERP, book GD
  • create new EPR code, changing price in ERP, changing turn over between LA and TD turn over in ERP
  • price calculate and quotation, make sales contract note,
  • arrange shipments
  • book & follow inspection
  • work closely with production team, purchasing team, QC team, logistic team, suppliers
  • chase production's productivity, packing materials
  • follow and develop new designs, new production with R&D team
  • check samples quality, sample production quality, send samples or documents to customers
  • arrange air shipments
  • packing photos report to customer
  • weekly update shipment on EX-A
  • make BOD weekly
  • making the commision to customer
  • follow and pushing payment
  • Scan barcode to customer

2. For Staff position

  • Build and maintain partnership with current & new customers.
  • Arrange meetings, reply emais, phone calls with customers to identify their needs to
  • provide suitable solutions.
  • Handle selling activities (Proposal / presentation, sending catalog / sample to customer,
  • pricing)
  • Make new contract / follow PO / payment / raise on system.
  • Follow prodution plan and make sure it meet cusstomer reruirements.
  • Check market movement and analyse competitor.
  • Keep customer database updated.
  • Follow up monthly sales forecast and achieve sale targets.
  • Follow ETD, ETA ,CO, Packing List, invoices before delivery.
  • ERP input data.
  • Check payment status.
  • Solving quality complaints.

3. For International Sales Senior Staff

  • ​daily communicate with customers
  • explore customer information
  • discuss with customers' requests, demands or claims
  • check and process to take the lable from customer system
  • weekly join salesteam meeting
  • arrange and join meeting with clients or suppliers
  • manage orders
  • do production request, book ERP, book GD
  • create new EPR code, changing price in ERP, changing turn over between LA and TD turn over in ERP
  • price calculate and quotation, make sales contract note,
  • arrange shipments
  • book & follow inspection
  • work closely with production team, purchasing team, QC team, logistic team, suppliers
  • chase production's productivity, packing materials
  • follow and develop new designs, new production with R&D team
  • check samples quality, sample production quality, send samples or documents to customers
  • arrange air shipments
  • packing photos report to customer
  • weekly update shipment on EX-A
  • make BOD weekly
  • making the commision to customer
  • follow and pushing payment
  • Scan barcode to customer

Yêu cầu công việc

  • Bachelor degree in Marketing, Business Administration, Economics or related business or commercial discipline. Preferrably international business administration.
  • 05years of experience in Sales & Marketing for junior manager and 03 years for staff
  • Fluent in English, both spoken and written skills. MS application
  • Independent working/strong project management skill
  • Negotiattion skills
  • Full the job as assigned
  • Responsibility to handle and solve problem or complaint from buyers

Quyền lợi được hưởng

- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN AUSTEC
TẬP ĐOÀN AUSTEC Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
P604 CC172 Trần Bình

Được thành lập từ tháng 07 năm 2007, Austec là thương hiệu sản phẩm cao cấp tiền thân từ Litaco group với nhiều năm kinh nghiệm trong ngành Cửa cuốn, Phụ kiện cửa kính tại thị trường Việt Nam. Từ một doanh nghiệp nhỏ những ngày mới thành lập đã dần phát triển và lớn mạnh không ngừng để trở thành một trong nhưng đơn vị hàng đầu Việt Nam trong lĩnh vực sản xuất và phân phối các loại Cửa cuốn, Bản lề sàn thủy lực, Ray cửa trượt bán tự động, Phụ kiện Cabin phòng tắm kính cao cấp với hàng trăm các Đại lý / Nhà phân phối trải dài cả nước và được khách hàng tin tưởng lựa chọn. Bên cạnh đó, chúng tôi luôn không ngừng đổi mới, cập nhật công nghệ hiện đại vào sản xuất để có những sản phẩm đáp ứng ngày càng tốt hơn nhu cầu của người sử dụng. Công ty Austec còn đặc biệt chú trọng việc hoàn thiện và nâng cao dịch vụ chăm sóc khách hàng, hỗ trợ khách hàng trong suốt quá trình sử dụng sản phẩm của công ty.

Những nghề phổ biến tại TẬP ĐOÀN AUSTEC

Bạn làm việc tại TẬP ĐOÀN AUSTEC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo TẬP ĐOÀN AUSTEC

TẬP ĐOÀN AUSTEC

Click để đánh giá